Buradasın
İş Bankası'nda ik ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş Bankası'nda İnsan Kaynakları (İK) departmanı, çalışanların etkin bir şekilde yönetilmesini sağlamakla sorumludur 3. Bu kapsamda aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- İşe alım süreci: Bankanın ihtiyaç duyduğu pozisyonlar için uygun adayları belirlemek, ilan vermek, mülakat süreçlerini yönetmek ve yeni personelin işe başlama sürecini organize etmek 4.
- Personel yönetimi: Personel performansını değerlendirmek, iş memnuniyetini artırmak, eğitim ve gelişim programları düzenlemek, motivasyonu yüksek tutmak ve kariyer planlamasına destek olmak 4.
- Yasal uyum: Personel işe alımından işten çıkışına kadar tüm süreçlerin yasalara uygun şekilde yürütülmesini sağlamak, iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygunluk konularını takip etmek 4.
- Performans yönetimi: Personelin performansını değerlendirmek, hedefler belirlemek, geri bildirim vermek ve performansı artırmak için gerekli düzenlemeleri yapmak 4.
- Çatışma çözümü: Personel arasında yaşanan sorunları çözmek, disiplin soruşturmalarını yürütmek ve gerekli cezaları uygulamak 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: