Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hedef marka payda piramidi hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, marka piramidi kavramıyla ilgili bazı bilgiler mevcuttur.
Marka piramidi, bir markanın farklı unsurlarını ve bu unsurların tüketici algısını nasıl etkilediğini gösteren bir modeldir 4. Bu model, markanın fiziksel özellikleri, yansıttığı imaj, tüketicilerle olan ilişkisi, kişiliği ve kimliği gibi boyutları içerir 4.
Ayrıca, Byron Sharp'ın eleştirdiği bir marka piramidi türü de bulunmaktadır 15. Bu piramit, kullanıcıların markaya olan sadakat seviyelerine göre bir dağılım gösterir ve pazarlamacılara her kademedeki müşteri grubu için ayrı stratejiler geliştirmeleri gerektiğini önerir 15. Ancak, Sharp'a göre bu tür analizler yanıltıcıdır ve doğru pazarlama stratejisi, kategorinin potansiyel tüm kullanıcılarını hedeflemek olmalıdır 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: