Buradasın
Marka piramidi kaç seviyeden oluşur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marka piramidi genellikle beş seviyeden oluşur 5.
Bu seviyeler şunlardır:
- Varlık 5. Müşteriler, markanın farkındadır ancak ürün satın almamışlardır 5.
- Alaka düzeyi 5. Müşteriler, markanın ürünlerinin ihtiyaçlarını karşılayıp karşılamayacağını merak eder 5.
- Performans 5. Müşteriler, markayı belirli bir kimlikle ilişkilendirir ve dış özelliklere göre tanır 5.
- Avantaj 5. Müşteriler, markanın ürününün kendilerine avantaj sağladığına inanır 5.
- Bağlanma 5. Müşteriler, markayla duygusal bir bağ kurar ve başka bir markaya geçiş yapmaz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: