Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Growth stratejisi, işletmelerin potansiyel müşterilerini çekerek ve elde tutarak gelirlerini artırmak için uyguladığı yenilikçi ve veri odaklı pazarlama stratejileridir 14.
Growth stratejisinin temel bileşenleri:
- A/B testi 13. Farklı reklam stratejilerinin başarısını ölçmek için kullanılır 13.
- SEO ve içerik pazarlaması 13. Hedef kitleye yararlı bilgiler vererek organik trafik çekmeyi amaçlar 13.
- Kanallar arası pazarlama 1. E-posta pazarlama, çapraz kanal pazarlama gibi yöntemlerle hedef kitleye ulaşmayı hedefler 1.
- Müşteri yaşam döngüsü 13. Etkinleştirme, besleme ve yeniden etkinleştirme aşamalarını içerir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: