Buradasın
Dijital Pazarlama KPI'ları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital pazarlama KPI'larından (Key Performance Indicators) bazıları şunlardır:
- Web sitesi trafiği 13. Belirli bir zaman diliminde siteyi ziyaret eden kişi sayısı 3.
- Lead generation (potansiyel müşteri edinimi) 3. Ürün veya hizmetlere ilgi gösteren potansiyel müşteri sayısı 3.
- Dönüşüm oranı 13. Ziyaretçilerin istenen eylemi (örneğin, satın alma, form doldurma, bültene abone olma) gerçekleştirme yüzdesi 3.
- Müşteri sadakat oranı 3. Müşterilerin zaman içinde alışveriş yapmaya devam etme sıklığı 3.
- Net tavsiye skoru (NPS) 3. Müşteri memnuniyetini ve markayı başkalarına tavsiye etme olasılığını ölçer 3.
- Tıklama başına maliyet (CPC) 14. Reklam kampanyasında her tıklamanın maliyeti 4.
- Sosyal medya etkileşim oranı 4. Bir markanın sosyal medya içeriğine verilen tepkilerin ölçüsü 4.
- Organik trafik ve sıralama 4. Arama motorlarından gelen doğal ziyaretçileri ve web sitesinin arama motorlarındaki görünürlüğünü temsil eder 4.
- Marka bilinirliği ve sadakati 4. Markanın tanınma düzeyi ve müşterilerin markaya bağlılığı 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: