Buradasın
Çok kültürlü ortamlarda halkla ilişkiler kurumsal iletişim ve yönetim nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çok kültürlü ortamlarda halkla ilişkiler, kurumsal iletişim ve yönetim, kültürel farklılıkların halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim üzerindeki etkilerini inceleyen bir alandır 1.
- Halkla ilişkiler, kurumla hedef kitle ve paydaşlar arasındaki ilişkiyi geliştirmeye yönelik planlı çalışmaları kapsar 25.
- Kurumsal iletişim, kurumun iç ve dış tüm iletişim çabalarının bütünleşik bir yaklaşımla yönetilmesidir 34.
- Yönetim, kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler süreçlerinin etkin bir şekilde koordine edilmesi ve stratejik planlamanın yapılması anlamına gelir 24.
Bu alanda, çok uluslu işletmeler gibi çok kültürlü ortamlarda, kültürel farklılıkların iletişim stratejileri üzerindeki etkisi ve bu farklılıklarla başa çıkma yöntemleri ele alınır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: