Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bir şirketin vizyonu şu özelliklere sahip olmalıdır:
- Heyecan verici ve gerçekçi 2. Vizyon, çalışanları, yatırımcıları ve müşterileri şirkete inandıracak kadar heyecan verici olmalı, ancak aynı zamanda ulaşılabilir bir hedefi ifade etmelidir 2.
- Somut ve ilham verici 2. Vizyon, belirli hedefler, projeler veya değerlerle somutlaştırılmalıdır 2.
- İşbirliği ile oluşturulmuş 2. Farklı departmanlardan ve ekiplerden gelen farklı bakış açıları, vizyonun daha zengin ve etkili olmasını sağlar 2.
- Gelecek odaklı 4. Vizyon, şirketin gelecekteki yönünü ve hedeflerini net bir şekilde ortaya koymalıdır 4.
- Kimlik belirleyici 5. Hem çalışanlar hem de müşteriler için şirketin kimliğini ve değerlerini yansıtan bir vizyon, marka ile daha iyi bir özdeşleşme sağlar 5.
Vizyonun oluşturulması sürecinde, şirketin ana amacı, en güçlü yönleri, iç ve dış fırsatlar, korunması ve yansıtılması istenen değerler gibi temel sorular yanıtlanmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: