Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Baş denetim görevlisinin temel görevleri şunlardır:
- Denetim ekibi yönetimi: Denetim planlarını hazırlamak, ekibi oluşturmak ve görev dağılımı yapmak 15.
- Denetim süreci takibi: Denetimin kapsamını ve hedeflerini belirlemek, süreci takip etmek ve kaliteyi sağlamak 15.
- Raporlama: Denetim sonuçlarını raporlamak ve uygunsuzlukları takip etmek 15.
- Sorun çözümü: Denetim sürecinde ortaya çıkan problemlere çözüm bulmak 15.
- Gizlilik ve sözleşme uyumu: Gizlilik ilkelerine bağlı kalmak ve imzalanan sözleşmelere uygun çalışmak 15.
Baş denetim görevlileri, genellikle kalite yönetim sistemleri, çevre yönetim sistemleri, iş sağlığı ve güvenliği yönetim sistemleri gibi alanlarda uzmanlaşır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: