Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
B2C (Business to Consumer), işletmelerin doğrudan son tüketicilere ürün veya hizmet satışı yaptığı iş modelini ifade eder 12.
B2C'nin temel faaliyetleri şunlardır:
- Ürün ve Hizmet Sunumu: İşletmeler, web siteleri, e-ticaret platformları veya mobil uygulamalar üzerinden ürün ve hizmetlerini sunar 12.
- Müşteri Deneyimi Yönetimi: Kullanıcı dostu arayüzler ve kolay navigasyon ile müşteri deneyimi iyileştirilir 2.
- Ödeme Süreçleri: Güvenli ödeme altyapıları ile çeşitli ödeme yöntemleri (kredi kartı, banka transferi, mobil ödeme) kullanılır 2.
- Lojistik ve Teslimat: Ürünlerin zamanında ve güvenli bir şekilde müşterilere teslim edilmesi için lojistik operasyonlar planlanır 2.
- Müşteri Geri Bildirimleri: Müşteri yorumları ve değerlendirmeleri toplanarak hizmet kalitesi artırılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: