Buradasın
Yetkinlik ve deneyim nasıl entegre edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yetkinlik ve deneyim entegrasyonu, performans yönetimi ve özgeçmiş (CV) hazırlama süreçlerinde farklı şekillerde gerçekleştirilebilir:
- Performans Yönetimi: Yetkinlikler, performans yönetimi sürecine dahil edilerek, çalışanların temel hedeflere ulaşmak için sergilemesi gereken davranış ve düzeylerin tanımı yapılır 1. Planlama aşamasında, yönetici ve çalışan, hedefin yanı sıra bu hedefi hangi yetkinliklerle başarmanın gerektiğini belirler 1.
- CV Hazırlama: İş başvurularında, adayın eğitim ve iş tecrübesinin yanı sıra, özgeçmişinde yetkinliklerine yer vermesi önemlidir 2. Yetkinlikler, bilgi, beceri, tutum ve davranışları içerir ve adayın geçmişte başarılı olmasını sağlayan kişisel özellikleri yansıtır 23. Özgeçmişte 5-7 yetkinlikle sınırlı kalınması ve özgün olunması önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: