Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Konukevi yönetim kurulu, konukevinin genel yönetimi ve denetimi ile ilgili aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Genel kararlar almak: Konukevinin genel kural ve ilkelerini belirlemek, gelişme ve düzenleme kararlarını almak 13.
- Barınma esaslarını belirlemek: Konukevinin açılış ve kapanış zamanlarını, akademik tatil dönemlerinde barınma esaslarını ve nöbetçi bina veya katları belirlemek 13.
- Ücret ve depozito önerileri hazırlamak: Her öğretim yılında alınacak oda ücretleri ve depozito ile ilgili önerileri hazırlamak ve bu önerileri üst makama iletmek 13.
- Öğrenci kontenjanını belirlemek: Her eğitim-öğretim yılında konukevinde barınacak öğrencilerin nitelik ve sayılarını belirleyerek üst makama iletmek 13.
- Disiplin cezalarını vermek: Gerekli durumlarda disiplin kurulu oluşturarak öğrencilere disiplin cezaları önermek 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: