Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kabin memuru yetkinlik envanteri, kabin memurlarının sahip olması gereken bilgi, beceri ve yetenekleri belirlemek ve değerlendirmek için kullanılan sistematik bir araçtır 1.
Bu envanter, genellikle şu aşamaları içerir:
- Temel yetkinliklerin belirlenmesi: İletişim, takım çalışması gibi tüm çalışanlar için geçerli olan yetkinliklerin tanımlanması 1.
- Fonksiyonel yetkinliklerin ölçülmesi: Yazılım, satış veya muhasebe gibi departmanlara özgü teknik yetkinliklerin değerlendirilmesi 1.
- Rol yetkinliklerinin değerlendirilmesi: Belirli bir kademedeki çalışanlardan beklenen liderlik, karar verme ve stratejik düşünme gibi yetkinliklerin tespiti 1.
- İş yetkinliklerinin incelenmesi: Tek tip iş yapan işletmelerde, belirli bir işin gerektirdiği spesifik yetkinliklerin değerlendirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: