Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Servis sorumlu hemşiresi, servisindeki hemşirelik hizmetlerinin yönetimi ve denetiminden sorumludur 12. Temel görev ve sorumlulukları şunlardır:
- Hemşirelik hizmetlerinin yönetimi: Hemşirelik hizmetlerinin belirlenmiş politika, hedef ve düzenlemelere uyumunu sağlar 2.
- Personel yönetimi: Hemşire ve personel nöbet listelerini hazırlar, yeni personelin adaptasyonunu sağlar 12.
- Malzeme temini ve stok kontrolü: Tıbbi malzeme, araç ve gereçlerin teminini ve stok kontrolünü yapar 13.
- Hasta bakımı: Hasta bakım kalitesini değerlendirir, bakım gereksinimlerini belirler ve hemşirelik vizitleri yapar 23.
- Ekipman kontrolü: Kullanılan araç ve gereçlerin kullanıma hazır olup olmadığını denetler, arızaların giderilmesini sağlar 13.
- Temizlik ve hijyen: Servisin temizliğinden ve hijyeninden sorumludur 13.
- Hasta transferleri: Hastaların hastane içi ve hastane dışı transferlerini organize eder 34.
- Eğitim ve danışmanlık: Hasta ve yakınlarına eğitim ve danışmanlık hizmeti verir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: