• Buradasın

    Büro yönetimi öğretmeni hangi dersleri verir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Büro yönetimi öğretmeninin verdiği derslerden bazıları şunlardır:
    • Genel kültür dersleri 3. Yabancı dil, genel matematik, inkılap tarihi, Türk dili 3.
    • Meslek dersleri 3. Hukuk başlangıcı, genel ekonomi, genel muhasebe, büro makineleri, ticari matematik, genel işletme, organizasyon ve yönetim, kıymetli evrak hukuku, büro hizmetleri teknikleri, Türkiye ekonomisi, iş hukuku, güzel konuşma ve yazma, insan kaynakları yönetimi, pazarlama, istatistik, büro otomasyonu, haberleşme ve iş yazışmaları, masa üstü yayıncılık, halkla ilişkiler, protokol-iletişim, örgütsel davranış, sekreterlik tarihi, büro yönetimi ve güncel konular 3.
    • Pedagojik formasyon dersleri 3. Öğretmenlik mesleğine giriş, okul deneyimi, gelişim ve öğrenme, öğrenim programı ve değerlendirme, öğrenim teknikleri ve matematik gelişimi, sınıf yönetimi, rehberlik, eğitim psikolojisi, genel öğretim yöntemleri, özel öğretim yöntemleri, öğretmenlik uygulaması 3.
    Büro yönetimi öğretmeninin verdiği dersler, eğitim kurumunun müfredatına ve öğretim programına göre değişiklik gösterebilir.

    Konuyla ilgili materyaller

    Büro yönetimi ve yönetici Asistanlığı kaç ders?

    Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı programında 4 dönemlik eğitim süresince birçok ders bulunmaktadır. Bu derslerden bazıları şunlardır: Hukukun temel kavramları; İletişim bilgisi; Halkla ilişkiler; Toplantı ve sunu teknikleri; Yönetici asistanlığı; Mesleki yazışmalar; Klavye öğretimi; Büro teknolojileri; Dosyalama ve arşivleme; Kamu ve özel kesim yapısı ve ilişkileri.

    Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı hangi derslerden soru çıkar?

    Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı bölümünde soru çıkabilecek bazı dersler şunlardır: Bürolarda Temel Kavramlar (BYA102U); Hukukun Temel Kavramları (HUK101U); İletişim Bilgisi (İLT107U); Genel İşletme (İŞL107U); Mesleki Yazışmalar (BYA203U); Yönetici Asistanlığı (BYA205U); Dosyalama Arşivleme (BYA202U); İş Ortamında Protokol ve Davranış Kuralları (BYA204U); Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi (TAR201U, TAR202U); Türk Dili (TÜR201U, TÜR202U). Ayrıca, Büro Teknolojileri (ADL201U) ve İtibar Yönetimi (HİT403U) gibi dersler de sınavda soru çıkma olasılığı olan dersler arasındadır.

    Büro Yönetimi ve Sekreterlik büro stajında ne yapılır?

    Büro Yönetimi ve Sekreterlik büro stajında yapılan bazı faaliyetler şunlardır: Teorik bilgilerin pratik uygulamalarla pekiştirilmesi. İş ve sorumlulukların öğrenilmesi. Mesleki uygulamaların yapılması. Yeni kazanımlar elde edilmesi. Araştırma yapma. Staj ile ilgili tüm yükümlülüklerin (işyerinin bulunması, stajın tamamlanması, staj raporunun hazırlanması ve bölüm tarafından onaylanması) tamamlanması öğrencilerin sorumluluğundadır.

    Büro yönetimi 2 yıllık hangi bölümler var?

    Büro yönetimi alanında 2 yıllık bazı bölümler: Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı. Büro Yönetimi. Ayrıca, bazı üniversitelerde "Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı" adlı farklı programlar da mevcuttur.