Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Atandım yazısı geldikten sonra yapılması gerekenler:
- İl Milli Eğitim Müdürlüğüne Başvuru: Atandığınız yerin il milli eğitim müdürlüğüne giderek kayıt işlemlerini başlatmanız gerekmektedir 13.
- Gerekli Belgeleri Teslim Etme: T.C. kimlik nolu nüfus cüzdanı, lisans diploması, askerlik durum belgesi, vesikalık fotoğraf, sabıka kaydı ve sağlık raporu gibi belgeleri teslim etmeniz istenecektir 1.
- Özlük Dosyası Açma: Anlaşmalı bir bankadan hesap açtırmanız ve mal bildirimi gibi formları doldurmanız gerekecektir 1.
- Göreve Başlama Yazısı: İlçe milli eğitim müdürlüğünden alacağınız göreve başlama yazısını atandığınız okula götürüp gerekli işlemlerin yapılmasını sağlamalısınız 1.
- Tebligat Bekleme: Atama tebligatı, elektronik posta yoluyla ilçe milli eğitim müdürlüğünden gönderilecektir 1.
Bu işlemleri tamamladıktan sonra, resmi olarak öğretmenlik mesleğine başlamış olacaksınız 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: