Kompakt boyutlu ve üstün performanslı bir drone modelidir. 4K Ultra HD video çekimi ve yüksek çözünürlüklü fotoğraflar sunar. Maksimum 10 km menzil ve saatte 60 km hıza sahiptir. 31 dakikaya kadar uçuş süresi ve engel algılama özelliği vardır
Kutu içeriğinde drone, kumanda, üç batarya ve çeşitli aksesuarlar bulunur. Ana kamera 20 MP çözünürlük ve 5.1K video çekim kapasitesine sahiptir. Maksimum uçuş süresi 46 dakika, menzil 15 km'ye kadardır
GAMET, FL150 altındaki uçuşlar için meteorolojik bilgi sağlar. Tahminler ICAO kısaltmaları ve nümerik değerlerle hazırlanır. Türkiye'de 11 farklı saha için düzenli olarak yayınlanır
Bu video, dünyanın en tehlikeli havaalanlarını tanıtan bilgilendirici bir içeriktir.. Video, bir havaalanının tehlikeli olabilmesi için gerekli faktörleri açıklayarak başlıyor ve ardından dünyanın en tehlikeli on havaalanını detaylı olarak inceliyor. Cebelitarık, Honduras, Juanco, McMurdo, Güney Grönland, Okinawa, Şam, Paro, Madaria ve Barra havaalanlarının fiziksel özellikleri, çevresel koşulları ve tehlikeli durumları hakkında bilgiler veriliyor. Her havaalanı için kısa bir tanıtım yapılarak, neden tehlikeli olduğu açıklanıyor.
Güvenlik riskleri ve uçağın hasar görmesi için yasak eşyalar getirilir. Bazı maddeler çevreye ve yolcu sağlığına zarar verebilir
Meteoroloji, atmosferi ve atmosferdeki değişimleri inceleyen bilim dalıdır. Havacılık meteorolojisi, uçuş faaliyetlerini etkileyen meteorolojik olayları kapsar. Atmosfer troposfer, stratosfer, mezosfer, termosfer ve iyonosferden oluşur
Bu video, uçaklar hakkında merak edilen konuları anlatan bilgilendirici bir içeriktir.. Video, uçaklara yapılan yakıt ikmallerini, farklı uçak yakıt tiplerini ve yolcu uçaklarının uçuş planlarına göre yüklenen yakıt miktarlarını detaylı şekilde ele alıyor. İçerikte önce yakıt ikmalinin nasıl yapıldığı, hidrant sistemleri ve dispencer araçları hakkında bilgiler veriliyor, ardından Jet A1, Jet A ve Jet B yakıt türlerinin özellikleri karşılaştırılıyor. Son olarak, uçak rotalarının nasıl hazırlanması gerektiği ve uçuş güvenliği için yakıt miktarının nasıl belirlendiği açıklanıyor.
Bu video, Eskişehir Teknik Üniversitesi mezunu ve şu anda akademisyenlik yapan bir hava trafik kontrolörü tarafından sunulan eğitim içeriğidir. Konuşmacı, hava trafik kontrolörü olma sürecini üç farklı videoda anlatacağını belirtiyor.. Video, hava trafik kontrolörü olma sürecini detaylı olarak ele alıyor. İlk bölümde Eskişehir Teknik Üniversitesi'nden mezun olma süreci, 2019 yılı için ön kayıt tarihleri, sınavlar (matematik, FIST 2 ve FIST 3) ve simülatör sınavında vektör verme teknikleri anlatılıyor. İkinci bölümde ise lisans alındıktan sonra KPSS ve YDS puanlarıyla asistan hava trafik kontrolörü kadrosuna başvuru, OJT eğitimi ve asistan derece sınavına girme süreci açıklanıyor.. Konuşmacı, maaşlar hakkında detaylı bilgi vermek yerine, Türkiye şartlarında iyi bir yaşam sürebilecek bir meslek olduğunu belirtiyor ve izleyicilerden videoyu izlemeden soru sormamalarını istiyor.
Bu video, bir uçak simülasyonu ve gerçek bir konuşma içermektedir. Videoda bir pilot ve bir yolcu karakteri bulunmaktadır.. Video, bir uçak simülasyonu ile başlayıp, pilotun Washington Dulles havaalanına iniş için vektör talep etmesiyle devam ediyor. Ardından gerçek bir konuşma bölümüne geçiliyor ve Kuzey Işıkları hakkında konuşuluyor. Son bölümde ise bir uçak simülasyonu devam ediyor ve pilot, basınç kaybı nedeniyle iniş yapmaya hazırlanıyor.
IP55 koruması ile -20°C ile 50°C arası sıcaklıklarda çalışabilir. Çift görüş ve ToF sensörleri ile güvenli uçuş sağlar. 6 saatlik pil ömrü ve çalışırken değiştirme özelliği sunar. Dört anten ile 1080p video iletimi sağlar
Bu videoda iki kuzen, biri mimarlık okuyan ve hayvancılık yapan, diğeri ise kabin memuru olan Özgü, kendi meslek hikayelerini anlatıyor. Ayrıca videoda iki uçak pilotu da yer alıyor.. Video, uçak mesleğindeki deneyimleri konu alıyor. İlk bölümde kabin memurluğu yolculuğu, eğitim süreci ve mesleğin sadece içecek ve sandviç servisi olmadığını anlatan detaylar paylaşılıyor. İkinci bölümde ise uçak mesleğindeki olumsuz anılar, acil inişler, Suudi Arabistan'daki 60 derece sıcaklık deneyimleri ve Hindistan, Tayland gibi ülkelerdeki seyahatler anlatılıyor.. Videoda aynı aileden iki kişinin aynı uçakta uçmaması gibi güvenlik önlemleri de ele alınıyor ve bu serinin ilk bölümü olduğu, ikinci bölümde mesleğin olumlu yönlerine değinileceği belirtiliyor.
Bu video, Türkiye'nin soğuk ve kar yağışıyla boğuştuğu bir dönemde pilotların nasıl eğitildiğini gösteren bir belgesel formatındadır. Videoda Türk Hava Yolları'nın simülasyon eğitim merkezinde pilotların eğitim süreci gösterilmektedir.. Video, pilotların zorlu hava koşullarına karşı nasıl eğitildiklerini anlatmaktadır. İçerikte Airbus A320 simülatöründe İstanbul'dan Londra'ya yapılan bir uçuş simülasyonu gösterilmektedir. Simülatörde gerçek bir uçağın kokpitinden farksız bir ortam sunulmakta, Google Earth'ten ithal edilen görüntülerle gerçek hayatta karşılaşılan tüm sorunlar simüle edilmektedir. Ayrıca, motor yangını gibi acil durumlarda pilotların nasıl davranması gerektiği de gösterilmektedir.
Bu video, bir eğitimci tarafından hava trafik kontrolörü olma süreci hakkında bilgi veren eğitici bir içeriktir. Konuşmacı, Eskişehir Teknik Üniversitesi'nde eğitim alan bir hava trafik kontrolörüdür.. Video, hava trafik kontrolörü olma sürecini adım adım anlatmaktadır. Önce hazırlık eğitiminin önemi ve İngilizce bilgisinin gerekliliği vurgulanmakta, ardından eğitim süreci (teorik dersler, simülatör eğitimleri), mezuniyet sonrası lisans sınavı, Devlet Hava Meydanları İşletmesi'ne başvuru süreci ve işe başlama aşamaları detaylı olarak açıklanmaktadır. Ayrıca, hava trafik kontrolörlerinin çalışma koşulları ve vardiyalı çalışma sistemi hakkında bilgiler de paylaşılmaktadır.
Bu video, uçaklar hakkında çeşitli bilgiler sunan eğitici bir içeriktir. Konuşmacı, uçakların teknik özellikleri, pilotların görevleri ve yolcuların deneyimleri hakkında detaylı bilgiler vermektedir.. Video, türbülansların etkileri ile başlayıp, uçaklarda pilotların koltuk konumları, uçakların yapısı, motorlarının özellikleri ve uçuş güvenliği gibi konuları ele almaktadır. Ayrıca uçak tuvaletlerinin çalışma prensibi, kabin içi basınç, pilotların eğitim süreçleri ve online check-in gibi modern havayolu hizmetleri hakkında bilgiler sunulmaktadır. Video, uçakların teknik detaylarını ve yolcuların deneyimlerini anlamak isteyenler için faydalı bir kaynaktır.
Bu video, uçak kazası durumunda hayatta kalma yöntemlerini anlatan bilgilendirici bir içeriktir. Sunucu, uçak korkusu olan ve olmayan izleyicilere yönelik pratik ipuçları sunmaktadır.. Video, uçak kazasında hayatta kalma için yedi temel ipucu sıralamaktadır: dumandan kaçınma, acil çıkış kapılarını doğru kullanma, en güvenli oturma pozisyonu, eşyaların doğru yerleştirilmesi, kesici aletlerin bulunmaması, cenin pozisyonu ve en güvenli koltuk seçimi. Her ipucu detaylı olarak açıklanmakta ve bazı durumlarda araştırmalardan örnekler verilmektedir. Video sonunda bir bulmaca bulunmaktadır.
Bu video, Airport tarafından hazırlanan, havacılıkta güvenliği artıran beş önemli gelişmeyi anlatan bir bilgilendirme içeriğidir.. Video, havacılığın dünyanın en güvenli ulaşım modu olduğunu ve teknolojik gelişmelerle bu seviyeye ulaştığını vurgulayarak başlıyor. Ardından, önceki hatalardan alınan dersler üzerinden geliştirilen beş önemli güvenlik önlemini detaylı şekilde anlatıyor: uçaklardaki yedekli sistemler, uydu teknolojileri ve ötesi, zırhlı kokpit kapıları, bilinçli yolcuların artışı ve yorgun pilotlara uçuş yok. Her bir gelişme için tarihsel örnekler ve teknik açıklamalar sunuluyor.
Bu video, uçak yolculuklarında alınamayacak eşyalar hakkında bilgilendirici bir içeriktir. Konuşmacı, çeşitli eşyaların neden uçağa alınmaması gerektiğini açıklamaktadır.. Video, oje çıkarıcı, parfüm, civalı termometre, magic aid ball, dart, metal iğne, kar küresi, çamaşır suyu, saç ağartıcı, kablosuz saç maşası, dökme demir tava, yılbaşı ohoo, jel tabanlık, boya, terebentin, topuklu ayakkabılar, peynir, çadır kazıkları, mikser, matkap, kuru buz, ısıtma yastığı, jilet bıçağı, kalıp sabun, pil batarya, lazer işaretci ve baston gibi eşyaların uçağa alınmaması nedenlerini detaylı şekilde anlatmaktadır. Her eşya için güvenlik nedenleri, sıvı kısıtlamaları ve alternatif öneriler sunulmaktadır.
Bu video, hava hosteslerinin profesyonel yaşamını anlatan bir anlatım formatındadır. Video, hava hosteslerinin kabin içindeki görevlerini ve yeteneklerini detaylı bir şekilde anlatmaktadır.. Video, hava hosteslerinin kabin ışıkları, güvenlik demoları, hizmet verme teknikleri, galleydeki çalışmaları, uçuş sırasında ve iniş sonrası görevleri hakkında detaylı bir anlatım sunmaktadır. Hava hosteslerinin profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği, profesyonelliği,
Bu video, uçak yolcularına yönelik güvenlik tanıtımını içeren bir eğitim videosudur.. Video, uçak içindeki güvenlik ekipmanlarının kullanımını adım adım anlatmaktadır. Çıkış ışıkları, kemerlerin nasıl bağlanacağı, oksijen maskelerinin kullanımı, can yeleklerinin nasıl takılacağı ve şişirileceği gibi acil durumlarda yapılması gerekenler detaylı olarak açıklanmaktadır. Ayrıca, kabin basıncında değişiklik durumunda oksijen maskelerinin otomatik olarak açılacağı ve yolcuların önce kendi maskelerini takması gerektiği gibi önemli bilgiler de paylaşılmaktadır.