Program GPA ve CGPA hesaplamaları yapabilmektedir. Üç farklı not sistemi seçeneği sunulmaktadır. Sistem 4.0 notlandırma ölçeğini kullanmaktadır
GPA ve CGPA hesaplaması için üç farklı not sistemi seçeneği sunulmaktadır. Ders bilgileri, notlar ve krediler sisteme girilerek hesaplama yapılır. CGPA hesaplaması için önceki CGPA ve toplam kredi gereklidir
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan etkileşimli bir Excel eğitim içeriğidir. Eğitmen, izleyicilere Excel'de koşullu formüllerin kullanımını adım adım göstermektedir.. Video, Excel'de koşullu formüllerin (EĞER, VE, YA DA) kullanımını ve iç içe formüllerin nasıl oluşturulacağını anlatmaktadır. İlk bölümde İngilizce bilen, evli ve 30 yaş altı kişileri işe alacak bir formül yazımı gösterilirken, ikinci bölümde not hesaplama ve koşullu biçimlendirme örnekleri üzerinden iç içe formüllerin kullanımı açıklanmaktadır.. Eğitmen, formüllerin nasıl yazılacağını, hangi durumlarda hangi sonuçların verileceğini ve püf noktalarını detaylı olarak anlatmaktadır. Ayrıca, öğrencilerin notlarını değerlendirerek "kaldı", "orta", "iyi" ve "süper" gibi notlar verme formülleri de örneklerle gösterilmektedir.
Bu video, açıköğretim fakültelerinde sınav sistemi hakkında bilgi veren eğitici bir içeriktir. Konuşmacı, özellikle yeni kayıt olan ve ilk kez sınava girecek öğrenciler için detaylı bilgiler sunmaktadır.. Video, açıköğretim fakültelerindeki sınavların yapılışını, oturum düzenini ve not hesaplama sistemini anlatmaktadır. İstanbul Üniversitesi, Atatürk Üniversitesi ve Anadolu Üniversitesi'ndeki sınav sistemleri karşılaştırılarak, vize ve final sınavlarının nasıl yapıldığı, puan hesaplama yöntemleri ve sınav stratejileri açıklanmaktadır.. Videoda ayrıca sınav giriş belgesi, sınav oturumları, sınav sorularının yayınlanma süreci, sınav süresi, yasaklı maddeler ve sınav giriş belgesinde belirtilen yasaklı maddelerin önemi hakkında bilgiler verilmektedir. Sınavlarda başarılı olmak için net yapma stratejileri ve ders geçme koşulları da detaylı şekilde anlatılmaktadır.
AÖF sınavları test teknikleri kullanılarak hazırlanır. Her şıktan ortalama 4 doğru cevap bulunur. Bazı şıklarda doğru cevap sayısı 3'e kadar düşebilir
Bu video, bir eğitimci tarafından AUZEF üniversitesinin sınav sistemi hakkında bilgi veren bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, pandemi dönemindeki sınav sisteminden sonra normal sınav sisteminin nasıl işlediğini açıklamaktadır.. Video, AUZEF'in sınav sisteminin detaylarını ele almaktadır. Vize sınavının %40, final sınavının ise %60 etkisi olduğu belirtilirken, açık öğretim bölümlerinin geçme notunun 40 olduğu vurgulanmaktadır. Ayrıca, dersin ortalamasının 35'in altına düşmesi durumunda öğrencinin kaldığı, final sınavının daha önemli olduğu ve not hesaplamasının çan tablosuna göre yapıldığı açıklanmaktadır. Video, formasyon konusuna geçileceği bilgisiyle devam edecektir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, izleyicilere Excel'de not hesaplama işlemini adım adım göstermektedir.. Video, vize ve final notlarının Excel'de nasıl hesaplanacağını anlatmaktadır. Öncelikle vize notunun %30, final notunun %70'ini alarak ortalama hesaplama formülü gösterilmektedir. Ardından 50'nin altında kalan notların kırmızı renkle işaretlenmesi ve "geçti" veya "kaldı" durumlarının belirlenmesi için koşullu biçimlendirme kullanımı detaylı olarak açıklanmaktadır. Tüm işlemler basit ve otomatik olarak uygulanabilmektedir.
Bu video, açıköğretim fakültelerindeki öğrencilere yönelik bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, öğrencilerin vize sınavlarına nasıl yaklaşması gerektiğini anlatmaktadır.. Video, vize sınavlarının önemini vurgulayarak başlıyor ve vize sınavlarının final notlarına etkisini hesaplamalı örneklerle açıklıyor. Vize sınavlarının ders notlarının %30'unu, final sınavlarının ise %70'ini oluşturduğu gösteriliyor. Konuşmacı, vize sınavlarında yüksek not almanın final sınavında dersi geçmeyi kolaylaştırdığını ve bazı durumlarda çok düşük final notuyla bile dersi geçilebileceğini örneklerle açıklıyor.
Ağırlıklı ortalama, farklı sayıların farklı ağırlıklara sahip olduğu bir ortalamadır. Hesaplama yöntemi, ağırlıkların toplamının 1 veya %100 olmasına bağlıdır
Güz Dönemi sınavları 20-21 Ocak 2024'te yapıldı. Bahar Dönemi sınavları 20-21 Nisan 2024'te yapılacak. Dönem sonu sınavları 25-26 Mayıs 2024'te gerçekleştirilecek
Weighted average differs from regular arithmetic mean due to different values for each number. Numbers must be gathered and their weights must be converted to decimal form. Multiply each number by its corresponding weighting factor. Add all multiplied numbers together to find the average
Bu video, bir üniversitenin resmi fakülte temsilcisi tarafından öğrencilere yönelik hazırlanmış bilgilendirme içeriğidir.. Video, AUSEF (Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi) ile ilgili öğrencilerin en çok merak ettiği konuları ele almaktadır. İçerikte muafiyet durumları, eğitim materyalleri, sistem kullanımı, formasyon, yatay geçiş, diploma özellikleri, öğrenci işleri işlemleri, askerlik ve tecil işlemleri, öğrenci kimlik kartı, sınav sistemi (vize, final, bitirme, mazeret ve bütünleme sınavları) detaylı olarak anlatılmaktadır. Ayrıca üniversite kayıt sistemi, not hesaplama, AGNO (Ağırlıklı Not Ortalaması) ve kayıt tarihleri hakkında bilgiler sunulmaktadır.. Video, özellikle sınav sistemi ve not hesaplama kuralları hakkında kapsamlı bilgiler içermekte olup, öğrencilerin sosyal medya üzerinden sorularını sormaları ve AUEF forumundan faydalanmaları önerilmektedir.
Bu video, Murat Hoca tarafından sunulan bir algoritma dersidir. Hoca, öğrencilere vize ve final notlarının ortalamasını hesaplayan ve ortalamaya göre "geçti" veya "kaldı" yazan algoritmayı ve akış diyagramını anlatmaktadır.. Videoda öncelikle değişkenlerin tanımlanması (final notu x, vize notu y, ortalama ort) ve algoritmanın adım adım yazılması gösterilmektedir. Ardından akış diyagramı oluşturulmakta ve programın çalıştırılmasıyla örnek sonuçlar (vize notu 60, final notu 40: dersten geçti, vize notu 50, final notu 30: dersten kaldı) gösterilmektedir. Video, algoritma yazma ve akış diyagramı oluşturma konusunda temel bir örnek sunmaktadır.
Bu video, "Bilişim Hocam" YouTube kanalından bir eğitim içeriğidir. Eğitmen, Python programlamada koşul yapılarını anlatmaktadır.. Video, Python'da koşul yapılarının (if ve else) nasıl kullanılacağını adım adım göstermektedir. Eğitmen önce temel koşul yapılarını açıklar, ardından ehliyet alma programı ve not hesaplama programı gibi pratik örneklerle konuyu pekiştirir. Son olarak, iç içe koşul yapılarının nasıl kullanılacağını göstererek, birinci ve ikinci dönem notlarına göre takdir, teşekkür belgesi veya sınıf kalma durumlarını belirleyen bir program oluşturur. Video, koşul yapılarının Python programlamada temel yapılardan biri olduğunu vurgulayarak sonlanır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı Excel'de yüzdelik hesaplama ve IF formülünün kullanımını anlatmaktadır.. Video, sınav ve vize haftalarında Excel üzerinden not hesaplamaları yapmanın kolay yollarını göstermektedir. İlk olarak yüzdelik hesaplama yöntemleri (notların belirli yüzdeliklerinin hesaplanması) anlatılmakta, ardından IF formülü kullanılarak notların zayıf, iyi veya süper olarak sınıflandırılması gösterilmektedir. Konuşmacı, 50-80 arası notların iyi, 80-100 arası notların süper olarak sınıflandırılmasını örnek olarak vererek, formülün nasıl kullanılacağını adım adım açıklamaktadır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı not ortalaması ve karne notu hesaplama yöntemlerini anlatmaktadır.. Video, not ortalamasının nasıl hesaplandığını adım adım göstermektedir. Öncelikle yazılı notların ve etkinlik notlarının nasıl hesaplanacağı, ardından her dersin not ortalamasının ders saatleriyle çarpılarak toplam puan elde edilmesi ve son olarak bu toplam puanın ders saatlerinin toplamına bölünerek karne notunun bulunması anlatılmaktadır. Ayrıca, etkinlik notlarının, yazılı notların ve ders saatlerinin karne notuna etkileri örneklerle açıklanmaktadır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup konuşmacı tarafından genel not ortalaması (GANO) hesaplaması hakkında bilgi verilmektedir.. Video, FF notlu derslerin farklı kredilerde (altı, beş ve dört kredilik) GANO'ya etkisini detaylı olarak açıklamaktadır. Konuşmacı, FF notlu derslerin hangi harf notuna yükseltildiğinde GANO'ya ne kadar etki yaptığını birim cinsinden hesaplamış ve bu değerleri tablo şeklinde sunmuştur. Ayrıca, kredi miktarının GANO'ya etkisinin büyüklüğünü ve harf notu aralığının daralmasıyla GANO etkisinin azaldığını da açıklamıştır. Video, öğrencilerin FF notlu derslerini hangi harf notuna yükseltmeleri gerektiğine dair bir plan yapmalarına yardımcı olacak bilgiler içermektedir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı ortaokul not ortalamasının nasıl hesaplandığını anlatmaktadır.. Video, iki farklı örnekle ortaokul not ortalamasının hesaplanma yöntemini açıklamaktadır. İlk örnek proje notu olan bir ders için, ikinci örnek ise proje notu olmayan bir ders için hesaplama yapılmaktadır. Ayrıca, Excel tablosu kullanılarak yazılı notların ve performans notlarının not ortalamasına etkisi karşılaştırılmakta, yazılı notların performans notlarına göre daha önemli olduğu vurgulanmaktadır.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, izleyicilere Excel'de not çizelgesi programı oluşturma sürecini adım adım göstermektedir.. Video, not çizelgesi programında ders saati, yazılı ve sözlü notların toplam ve ortalama hesaplamalarını, 100'lük not sistemini 5'lik not sistemine çevirme işlemini ve alınan belge (takdir, teşekkür veya belge alamadı) belirleme formüllerini içermektedir. Eğitmen, TOPLA, ORTALAMA ve EĞER formüllerinin nasıl kullanılacağını detaylı olarak göstermekte ve formüllerin iç içe kullanımı, noktalama işaretlerinin önemi gibi konulara değinmektedir.