Bu video, İstanbul'da metrobüs sisteminin gelişimini anlatan bir tanıtım filmidir. Video, metrobüs'ün ilk hatlarından başlayarak günümüzdeki durumuna kadar olan süreci kronolojik olarak sunmaktadır.. Video, metrobüs'ün İstanbul'daki ulaşım sorunlarına çözüm olarak nasıl ortaya çıktığını anlatmaktadır. İlk olarak Topkapı-Avcılar hattı 17 Eylül 2007'de, ardından Topkapı-Zincirlikuyu hattı 8 Eylül 2008'de ve son olarak Söğütlüçeşme hattı 3 Mart 2009'da hizmete sunulmuştur. Metrobüs'ün trafikteki etkileri, yolcu taşıma kapasitesi, yakıt tasarrufu ve zaman kazandırma gibi avantajları detaylı olarak anlatılmaktadır. Ayrıca, dördüncü etap olan Avcılar-Beylikdüzü hattının yapımına 15 Mart'ta başlandığı ve 50 kilometrelik mesafeyi 83 dakikaya indireceği belirtilmektedir.
Beylikdüzü, İstanbul'un batısında, Marmara Denizi kıyısında yer alır. 36 km² yüzölçümüne sahip ilçe, 10 mahalleden oluşmaktadır. 2008'de ilçe statüsü kazanmış, 1993'te Kavaklı adıyla kurulmuştur
Çağlayan Adliyesi Kağıthane ile Mecidiyeköy arasında yer alıyor. Çağlayan ve Çağlayan Adliyesi aynı yerde bulunuyor. E-5 üzerinden Mecidiyeköy'den Çağlayan sapağına ulaşılıyor
TEM ve E-5/D-100 otoyolları üzerinden Kurtköy çıkışından ulaşılabilir. Pendik-Tersane çıkışından Kurtköy-Pendik bağlantı yolu kullanılabilir
Bu video, İstanbul Beylikdüzü'nde bulunan bir konut projesinin tanıtımını içeren bir reklam filmidir.. Videoda, çevresindeki koruları, E-5 ve metrobüs sıfır konumuyla bulunan bir konut projesi tanıtılmaktadır. Proje, 0,79 faiz oranı, 120 ay vade ve peşinat avantajlarıyla satışta olup, %8 KDV'de sunulmaktadır. Video, "Vesad İstanbul Beylikdüzü'nün en değerlisi" ifadesiyle sonlanmaktadır.
Tam abonman 1413 TL, öğrenci abonmanı 282 TL, sosyal kart 976 TL. Tam elektronik bilet 20 TL, ilk aktarma 14.32 TL. Öğrenci indirimli bilet 9.76 TL, ilk aktarma 4.28 TL
Bu video, Orkun'un sunduğu "Orkun'a Meydan Okuyorum" serisinin yeni bir bölümüdür. Orkun, izleyicilerden gelen çılgın meydan okumaları gerçekleştiriyor.. Videoda Orkun, izleyicilerden gelen çeşitli meydan okumaları sırayla gerçekleştiriyor: en kalabalık saatte metrobüse binme, paletle yüz metre koşma rekoru kırma, yolda giden arabaları trolleme, çıplak kayak yapma, Starbucks'ta ismini yazdırma ve bir fanınla fotoğraf çekme. Her meydan okumasını farklı yerlerde (metrobüs, sahil, Uludağ) gerçekleştiriyor ve bazı meydan okumalarında (paletle koşma, çıplak kayak) komik durumlar yaşayarak izleyicileri eğlendiriyor.
Bu video, bir seyahat vlogu formatında olup, sunucu Eskişehir'e Metrobüs ile yaptığı yolculuğu paylaşıyor.. Videoda sunucu, sabahın erken saatlerinde Söğütlüçeşme Tren Garı'ndan Eskişehir'e doğru yolculuğunu anlatıyor. Yolculuğun yaklaşık 3 saat 9 dakika sürdüğü ve ekonomi sınıfı biletlere 55 TL'den, business class biletlere ise 80 TL'den başladığı belirtiliyor. Sunucu, iki sene önce de Eskişehir'e uçakla gelip gittiğini ve bu kez Metrobüs ile seyahat ettiğini, Eskişehir'de neler göreceğini ve nerelere gideceğini merakla beklediğini paylaşıyor.
Beylikdüzü Marmarapark HAVAİST durağı metrobüs durağının çıkışında bulunuyor. Bilet ücreti 165 TL, nakit veya kredi kartıyla ödenebilir. 46 kişilik otobüslerde ayakta yolcu kabul edilmiyor. İstanbulkart geçerli değil
Bu video, Metrobüs'te gerçekleşen bir tartışma ve olayı göstermektedir. Videoda birkaç kişi yer almaktadır: bir kadın, ona karşı agresif davranan bir adam, diğer yolcular ve polis.. Video, Metrobüs'te yaşanan iki ayrı olayı göstermektedir. İlk bölümde bir kadın, bir erkeğe karşı kendisine dokunma hakkının olmadığını söyleyerek bir tartışma başlatır. İkinci bölümde ise bir adamın fermuarını açarak bir kadına üstüne boşalması sonucu yaşanan tartışma gösterilmektedir. Yolcular, kadının durumunu desteklerken, polis çağrısı da yapılmaktadır.
Avcılar HAVAİST bilet ücreti 132 TL'dir. Otobüsler 46 kişilik olup ayakta yolcu kabul edilmemektedir. İstanbulkart geçerli değildir, nakit veya kredi kartıyla ödeme yapılabilir
Bu video, İstanbul'un ulaşım sistemleri hakkında bilgilendirici bir belgesel formatındadır. Video, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin Metrobüs güzergahındaki otobüsleri Tralibüs ile yenileme düşüncesini ele almaktadır.. Video, İstanbul'un troleybüs tarihi ile başlayıp, günümüzde kapasitesini zorlayan Metrobüs hattının durumunu anlatmaktadır. Troleybüs, elektrikli otobüs ve raylı sistem (hafif metro) gibi alternatif çözüm seçeneklerinin avantaj ve dezavantajları detaylı olarak karşılaştırılmaktadır. Ayrıca, Bozan Kaya gibi Türk otomobil üreticilerinin ürettikleri elektrikli araçlar ve fiyat bilgileri paylaşılmaktadır. Video, Metrobüs hattının yükünü azaltabilecek Hızray projesi hakkında da bilgi vermektedir.
Bu video, bir şair ve şak yeğeni arasındaki kısa bir diyalogu içeren bir komedi sketçidir. Karakterler arasında bir metrobüs sahnesi ve kostüm hakkında bir yorum bulunmaktadır.. Videoda şair, şak yeğenine metrobüse atmasını ister ve adını vermemesini söyler. Şak yeğeni, şairin hayatını kurtardığını söyler, ancak şair "herkesin hayatına kimse karışamaz" diyerek bu durumu reddeder. Video, kostüm hakkında bir yorumla ve şairin şak yeğenine teşekkür etmesiyle sona erer.
Bu video, bir kişinin metrobüs üstünde gizli bir şekilde yolculuk yapmayı planladığı ve arkadaşlarının da bu maceraya katıldığı bir aksiyon videosu. Videoda ana karakter, Ahmet adında bir arkadaşı ve diğer birkaç kişi yer alıyor.. Videoda, ana karakter Ahmettepe'de metrobüs gelmesini beklerken heyecanlı bir şekilde adrenalin dolu bir deneyim yaşıyor. Metrobüs geldiğinde, güvenliklerden fark edilmeden metrobüs üstüne çıkıyor ve yolculuk yapmaya başlıyor. Ancak yolculuk sırasında bir kişi tarafından fark ediliyor ve bu kişi sakat olduğunu belirtiyor. Video, bu kişinin sağlık dilekleriyle sona eriyor.
Bu video, bir kişinin Bakırköy Sosyete Pazarı'na metrobüsle nasıl gidileceğini anlattığı bir rehber formatındadır. Videoda konuşmacı ve Semra adında bir kişi yer almaktadır.. Video, Bakırköy Sosyete Pazarı'na metrobüsle nasıl ulaşılacağını adım adım göstermektedir. Konuşmacı, Taksim'den 73F metrobüsle Bakırköy-Incirli metrobüs durağına nasıl ulaşılacağını, oradan metro durağına nasıl gidileceğini ve pazarın konumunu anlatmaktadır. Pazarın Perşembe, Cumartesi ve Pazar günleri kurulduğu belirtilmektedir. Ayrıca pazarın yakınındaki dükkanlar, mağazalar ve fiyatlar hakkında bilgiler verilmektedir. Video, 6,5 dakikada metrobüsle Bakırköy-Incirli metrobüs durağına ulaşıldığını göstererek sona ermektedir.
"Güldür Güldür Show" adlı program, aile ilişkileri ve günlük hayat komedilerini konu alan bir dizidir. İbrahim, Şevket, Sinem, Aysel, Ay, Burcu, Cemre ve diğer karakterlerin yer aldığı video, çeşitli komedi sketch'lerinden oluşmaktadır.. Video, evliliklerde kıskançlık, aile içi çatışmalar, bebek alışverişleri, Cihangir'deki buluşmalar ve metrobüs yolculuğu gibi farklı konuları ele almaktadır. İlk bölümde evliliklerde kıskançlık hikayeleri anlatılırken, sonraki bölümlerde aile üyeleri arasındaki komik diyaloglar ve durumlar gösterilmektedir. Son bölümde ise metrobüs binmenin incelikleri eğitici bir şekilde anlatılmaktadır.. Videoda ayrıca "süpergöz" adı verilen bir buluş sayesinde telefon görüşmelerinin görüntülü olarak izlenmesi, bebek alışverişinde yaşanan maddi çatışmalar ve metrobüs yolculuğunda yaşanan sıkışıklık gibi günlük hayat komiklikleri işlenmektedir.
Bu video, bir kişinin sabah erken saatlerde Beylikdüzü Cumhuriyet Mahallesi'nden Sabiha Gökçen Havalimanı'na nasıl gittiğini gösteren bir rehber niteliğindedir.. Videoda, sabah üç buçukta metrobüsle Mecidiyeköy'e gitme planı, metro kapalı olması durumunda E10 otobüsüyle devam etme kararı ve sonunda havalimanına ulaşma süreci anlatılmaktadır. Konuşmacı, sabah erken saatlerde trafikte az olduğu için bu yöntemin pratik olduğunu ve izleyicilere tavsiye ettiğini belirtmektedir. Video, havalimanına varış ve bagaj kontrolü ile sona ermektedir.
Bu video, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nden bir yetkili ile yapılan bir röportajdır. Konuşmacı, İstanbul'un ulaşım ihtiyaçları ve özellikle otobüs alımı konusunda bilgi vermektedir.. Röportajda İstanbul'un otobüs alım süreci, metrobüs hattının durumu ve gelecekteki ulaşım planları ele alınmaktadır. Konuşmacı, otobüs alımında çevre kirliliği, yakıt tüketimi, yolcu kapasitesi ve konfor gibi kriterlerin önemini vurgulamakta, aynı zamanda metro yatırımı ile metrobüs hattının kapasitesinin hafifletilebileceğini belirtmektedir. Ayrıca, Mecidiyeköy-Mahmutbey metrosu, Incirli-Beylikdüzü hattı ve Mahmutbey-Esenyurt hattı gibi metro projelerinin metrobüs ihtiyacını azaltacağı ve İstanbul'un uzun vadeli ulaşım planlamasının önemine değinilmektedir.
Bu video, bir sağlık çalışanının Küçükçekmece metrobüs durağından Beylikdüzü Cumhuriyet Mahallesi metrobüs durağına bırakılmasını gösteren bir kayıttır.. Videoda sağlık çalışanı, belediyenin yaptığı hizmetlerden memnun olduğunu belirterek teşekkür etmektedir. Video, sağlık çalışanının metrobüs durağından alınması ve Beylikdüzü'ne bırakılması sürecini göstermektedir.
Bu video, bir sunucunun Otokar'ın Sakarya'daki tesislerinde yeni üretilen İstanbul için özel metrobüs modelini incelediği bir ürün tanıtımıdır. Videoda Emre Bey, Sema Hanım, Selen Hanım ve Şener Bey gibi Otokar çalışanları yer almaktadır.. Video, Otokar'ın İstanbul'un ihtiyaçlarına özel olarak tasarladığı ve üretilen ilk metrobüs modelinin teknik özelliklerini ve geliştirme aşamalarını kapsamlı şekilde ele almaktadır. İlk bölümde metrobüsün fiziksel özellikleri ve teknik detayları (21 metre boy, 195 kişi kapasite, 10,80 litrelik turbo dizel motor, 6 ileri tork konvertörlü otomatik şanzıman) anlatılırken, ikinci bölümde EMC laboratuvarı, kataforez işlemi ve AR-GE merkezindeki sanal sürüş simülasyonları gösterilmektedir.. Videoda ayrıca metrobüsün test alanında yapılan sürüş deneyimi, fabrika turu ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile İETT'nin desteğiyle gerçekleştirilen geliştirme aşamaları da yer almaktadır. Metrobüsün dümenlenebilir arka aks, gelişmiş süspansiyon sistemi ve şoför koruma kabinleri gibi özellikleri de detaylı şekilde anlatılmaktadır.