Bu video, Ağıt İnşaat Hafriyat şirketinin tanıtımını yapan bir reklam filmidir.. Video, şirketin 30 yıllık tecrübesi ve Adana'daki faaliyetlerini anlatmaktadır. Ağıt İnşaat Hafriyat'ın profesyonel ekibi, güçlü araç parku ve "sizin işiniz bizim işimizi" ilkesiyle 2020 yılında Adana'da 592 projede milyonlarca metreküp hafriyat gerçekleştirdiği belirtilmektedir. Şirketin yenilikçi ve kaliteli hizmet anlayışıyla sektörün tüm gereksinimlerini karşıladığı ve Adana'daki firmaların çözüm ortağı olduğu vurgulanmaktadır.
Bir el arabası 0.066m³ kum alabilir. 250 desi kum yaklaşık 4 el arabası eder. 1 kepçe kum 1 metreküp olup 1750 kg ağırlığındadır. 1 ton kum 1.800 kg/m³ ölçüsündedir
TDK'nın online yazım kılavuzu çevrimiçi kelime sorgulama imkanı sunar. Hafriyat kelimesi toprağı kazma anlamına gelir. Kelimenin doğru yazılışı "hafriyat" şeklindedir. "Harfiyat" yazımı yanlıştır. Örnek cümle: "Hafriyat kamyonları trafik kurallarını hiçe sayıyor"
Fiberglas yapısı sayesinde yüksek dayanım ve korozyon direnci sunar. 100m3'e kadar üretim yapılabilir. Standart olarak 30 cm kot farkına göre üretilir. EN 976-1 standartlarına uygun olarak üretilmektedir
Bu video, bir röportaj formatında olup, hafriyatçı Güneşler ile yapılan bir görüşmeden oluşmaktadır. Güneşler, hafriyatın yetkilisine saygılı çekimler yapmaktadır.. Röportajda Güneşler, 2015 yılında aldığı T serisi Bekoloder makinesi hakkında bilgi vermektedir. Dört tane Bekoloder sahibi olan Güneşler, bu makinenin koparma gücü, dayanıklılığı ve yakıt tasarrufu gibi özelliklerini vurgulamaktadır. Ayrıca, önceki modellerle karşılaştırmalar yaparak, bu makinenin daha iyi performans gösterdiğini belirtmektedir. Röportajın sonunda, Güneşler'in gelecekte iki büyükşehir belediyesinde daha fazla Bekoloder almayı düşündüğü bilgisi paylaşılmaktadır.
Şanlıurfa'da faaliyet gösteren inşaat şirketi. Yılların bilgi ve deneyimiyle öne çıkan firma. Teknoloji olanaklarından yararlanarak geniş hizmet yelpazesi sunuyor
Bu video, AKF Hafriyat'ın kuruluş hikayesini ve faaliyetlerini anlatan bir tanıtım filmidir. Videoda şirketin kurucusu veya yöneticisi, şirketin tarihçesini ve mevcut durumunu anlatmaktadır.. Video, AKF Hafriyat'ın 1966'da Metin Hafriyat olarak kurulduğunu ve 2004'ten beri AKF Hafriyat olarak faaliyet gösterdiğini anlatmaktadır. Şirketin İstanbul başta olmak üzere Türkiye'nin farklı bölgelerinde yol ve kanal projeleri gerçekleştirdiği, geniş bir makine parkuru (20 Mercedes kamyon, 3 iş makinesi, 2 955 silindir girer) olduğu belirtilmektedir. Ayrıca Kazakistan'da projeler gerçekleştiren şirketin, gelecekte Avrupa'da da faaliyet gösterme hedefi olduğu ifade edilmektedir.
Bu video, bir hafriyat tırcısının günlük hayatını ve Kerem adlı bir arkadaşıyla yaşadığı maceraları gösteren bir vlog formatındadır. Tırcı, Renault Premium marka hafriyat tırıyla İstanbul'a doğru yol alırken, Kerem ise Lamborghini ve Clio araçlarıyla onu takip eder.. Video, tırcının kantardan ceza yediği ve mesleğine duyduğu hayal kırıklığıyla başlar. Ardından Kerem'in tırcının peşinden gelmesi ve Lamborghini ile Clio'yu sürmesiyle devam eder. Tırcı, Kerem'in Lamborghini'yi kullanmasını öğrenmeye çalışır ve sonunda Kerem'in Lamborghini'yi çalıştırmasıyla video sona erer. Video boyunca tırcının günlük zorlukları ve Kerem'in zengin yaşam tarzı arasındaki kontrast vurgulanır.
50 m2'ye kadar sıhhi ve gayri sıhhi bina uygunluk incelemesi 300-360 TL. 100 m2'ye kadar gayri sıhhi bina uygunluk incelemesi 440-528 TL. Otomatik merdiven aracı çalışma ücreti 1.925-2.300 TL/saat. İtfaiye eğitimi için kamu kurumlarından kişi başı 18-21.60 TL
Bu video, 1996 yılında Tekirdağ'da kurulan Akpolat Hafriyat İnşaat Madencilik ve Taahhüt Linte Şirketi'nin tanıtım videosudur. Şirket, kuruluşundan günümüze kadar faaliyetlerini hızlandırarak devam etmektedir.. Video, şirketin kuruluş amacını ve faaliyet alanlarını kronolojik olarak anlatmaktadır. İlk olarak hafriyat ve altyapı alanında faaliyet gösteren şirket, zamanla betonarme yapılar, karayolları inşaatları, dere ıslahları, su yapıları, üst yapı projeleri ve doğalgaz altyapıları gibi çeşitli alanlara genişlemiştir. Video boyunca şirketin Erzurum, Tekirdağ, Çorlu, Çerkezköy gibi farklı bölgelerdeki önemli projeleri ve başarıları detaylı olarak anlatılmaktadır.
Bu video, bir içerik üreticisinin Farming Simulator oyununu oynadığı bir oyun içeriğidir. İçerik üreticisi daha önce ormancılık ve yol yapımı gibi faaliyetlerde bulunduğunu belirtmektedir.. Videoda oyuncu, oyun içinde yol yapımı, hafriyat yaparak kum ve toprak toplama, bu malzemeleri madene götürüp satma sürecini göstermektedir. Oyuncu ışınlanma özelliğini kullanarak farklı bölgelere giderek toplam 48 bin litre kum toplamakta ve bunları 76 bin dolara satmaktadır.. Oyuncu, bu video serisinin ilk ve son olacağını belirtmekte ve gelecekte kariyer videoları ve yol muhabbetleri serisi gibi yeni içerikler hazırlayacağını söylemektedir.
Bu video, bir inşaat projesinde kot çalışması gösteren bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, otopark ve dükkan katı içeren bir yapı projesinde kot alma sürecini anlatmaktadır.. Videoda, yol kotundan 45 cm yukarıda alınan dükkan katı kotunun nasıl belirlendiği, hafriyatın nasıl yapıldığı ve temel seviyesinin nasıl belirlendiği gösterilmektedir. Konuşmacı, 80 cm temel, 3 metre otopark yüksekliği ve 3,90 m grobeton seviyesi gibi teknik detayları açıklamakta, ayrıca kaya zemin üzerinde yapılmış taş duvarın durumunu ve kot ipinin nasıl çekildiğini göstermektedir. Video, inşaat projelerinde kot çalışması yapmak isteyenler için faydalı bilgiler içermektedir.
Malzemeli işçilik faturaları, hem malzeme hem işçilik bedelinin faturayı düzenleyen tarafından karşılandığı belgelerdir. Malzeme ve işçilik tutarının toplamı malzemeli işçilik olarak dikkate alınmalıdır. Nakliye faturalarında malzeme ve nakliye bedeli ayrı ayrı belirtilmelidir
Bu video, bir otel inşaatı sürecinde kazık çakma işlemini gösteren bir belgesel formatındadır. Videoda haritacı ve hafriyatçı gibi inşaat ekibi üyeleri yer almaktadır.. Video, haritacının GPS cihazı kullanarak otelin köşe noktalarını belirleyip kazıkları çakma sürecini göstermektedir. Haritacı, yapının köşe noktalarını işaretleyerek hafriyatçıya rehberlik etmekte ve arazinin en yüksek kotunu belirleyerek kazım işlemini başlatmaktadır. Ayrıca, kazıkların boya ile işaretlenmesi ve arazinin içi komple kazılacak olması gibi detaylar da gösterilmektedir.
Bu video, inşaat mühendisliği konusunda bilgi veren eğitici bir içeriktir. Konuşmacı, inşaat mühendisliği mesleğinin Türkiye'deki durumu hakkında kısa bir giriş yaparak başlıyor.. Video, şantiye mühendisliği kavramını, şantiyenin tanımını ve hiyerarşisini açıklıyor. Ardından şantiyenin kurulumu (mobilizasyon) süreci, hafriyat aşamasında dikkat edilmesi gereken hususlar ve güvenlik önlemleri detaylı şekilde anlatılıyor. Konuşmacı, bir sonraki videoda temel yapım aşamalarını ele alacağını belirtiyor.
Bu video, Oğuzhan, Levent abi ve Kerem adlı üç arkadaşın Ford F-Max ve Ford Cargo araçlarıyla yaptığı bir yolculuğu göstermektedir. Oğuzhan, Levent abi'nin Ford Cargo'yu kullanırken, Kerem ise Ford F-Max'i kullanmaktadır.. Videoda, zorlu rampalar ve dar sokaklar üzerinden yapılan yolculuk gösterilmektedir. Oğuzhan, Levent abi'nin Ford Cargo'yu kullanırken, Kerem'in Ford F-Max'i daha rahat kullandığını belirtir. Yolculuk sırasında rampalarda kalma, araba patinaja düşme gibi durumlar yaşanır ve arkadaşlar arasında şakalaşmalar olur. Video, taş ocağına varışla sona erer.
Bu video, bir inşaat projesinin hafriyat aşamasının son günlerinde çekilmiş bir eğitim içeriğidir. Videoda bir inşaat işçisi, yağmur suyu giderinin nasıl yapıldığını göstermektedir.. Videoda yağmur suyu giderinin yapılışı adım adım gösterilmektedir. Radya temelde eğim verilerek yağmur borusunun gidere eğim verilmesi, kolon hattı oluşturulması ve bu borunun üst katlardan da kullanılabilmesi anlatılmaktadır. Ayrıca, belediye tarafından dışarıdan gelebilecek yağmur suyu hattı için de bu borunun kullanılabileceği belirtilmektedir. Video, inşaat altyapısının oluşturulması sürecini göstermektedir.
Bu video, Gürçaylar Nakliye ve Hafriyat Ticaret Limited Şirketi'nin tanıtımını içeren bir şirket tanıtım filmidir.. Video, şirketin 1985 yılında kurulduğunu ve İzmir'de liman hizmetleri verdiğini, Tire, Ödemiş ve Bayındır bölgelerinde hafriyat alanında önemli çalışmalar yaptığını anlatmaktadır. Gürçaylar'ın Bayındır bölgesinde sahip oldukları kum ocağı ile yedi kum, yedi eksi onbeş mıcır, onbeş eksi otuz çakıl ve dolgu malzemeleri tedarik ettiği, altyapı çalışmalarını sürdürdüğü ve iş makinaları kiralama hizmeti verdiği belirtilmektedir.
Bu video, Şahin Grup İnşaat tarafından hazırlanmış bir tanıtım içeriğidir. Şahin Grup İnşaat, yapı ve hafriyat firması olarak kendisini tanıtmaktadır.. Video, Şahin Grup İnşaat'ın hizmetlerini ve faaliyetlerini tanıtmayı amaçlamaktadır. İçerikte firmaların yapım projeleri, inşaat teknikleri ve hafriyat hizmetleri hakkında bilgi verilmektedir.
Bu video, Türkiye'nin otomotiv tarihindeki önemli bir kamyon modelini anlatan bir belgesel formatındadır. Videoda Chrysler ve Çiftçiler Holding ortak girişimiyle üretilen Asal 600 kamyonları detaylı olarak ele alınmaktadır.. Video, kamyonların modern dünyadaki öneminden başlayarak, 1960'lı ve 1970'li yıllarda Türkiye'de otomotiv sektörünün gelişimini anlatmaktadır. Özellikle hafriyat endüstrisinde kullanılan damperli kamyonlar olan Asal 600'lerin özellikleri, teknik detayları ve Türkiye'deki kullanım alanları (özellikle Karadeniz ve Doğu Toroslar bölgelerinde) hakkında bilgiler verilmektedir. Ayrıca, Çiftçiler Holding'in otomotiv sektöründeki faaliyetleri ve Chrysler Kamyon Sanayi A.Ş.'nin Türkiye'deki üretim süreci de anlatılmaktadır.