Players manage trucking operations across 40+ cities in US and Canada. Choose from 15 rigs and trailers to haul 45+ cargo types. Precision is crucial for avoiding hazards and running efficiently. Game includes livestock, automobiles, timber, hazardous waste and milk hauling
Tır ehliyeti için önce B sınıfı ehliyet gereklidir. C sınıfı ehliyet, tır ehliyeti için ön koşuldur. CE sınıfı ehliyet, tır kullanımı için zorunlu belgedir
Bu video, bir tır sürücüsünün günlük yaşamını ve iş hayatını gösteren bir vlog formatında başlayıp, ardından bir oyun içeriği içermektedir.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde sürücü, Kirkins'deki evinden madene doğru kesme çiçek taşıyan bir tırla yaptığı yolculuğu anlatmaktadır. İkinci bölümde ise konuşmacı, bir oyun içinde Scania kamyonu kullanarak yol alıyor ve diğer araçlarla etkileşime giriyor. Video, yeni eğitim öğretim dönemine dair bir mesajla devam ediyor ve Atatürk'ün andını okuyarak sona eriyor.. Videoda sürücü, yolculuk sırasında karşılaştığı diğer tırları, özellikle afriyat araçlarını ve dar yollarda yaşanan zorlukları anlatırken, oyun bölümünde ise oyun içindeki zorlukları ve diğer araçlarla olan etkileşimleri paylaşıyor.
Bu video, İmdat TV kanalında yayınlanan bir tır sürücüsünün günlük yolculuğunu anlatan vlog formatındadır. Videoda anlatıcı ve "dayı" olarak bahsedilen bir sürücü yer almaktadır.. Videoda anlatıcı, fabrikadan aldığı üç boru taşıyarak Duisburg'a doğru yolculuğunu anlatmaktadır. İlk bölümde fabrikadan aldığı boruları taşıyarak yaşadığı trafik maceralarını, diğer sürücülerle yaşanan gerginlikleri ve komik anları paylaşırken, ikinci bölümde motor sorunları yaşayan bir arabayla yolculuk yapmakta ve dayısının arabasını kullanarak "hoppidi hoppidi" geçişlerini göstermektedir.. Yolculuk sırasında yağmur başlar ve anlatıcı, Düzburg'a varıp videoyu burada sonlandırır. Video boyunca anlatıcı, dayısının sürekli müdahale etmesi ve kafasını sokması konusunda şikayet eder.
Bu video, bir kişinin kamyon sürüşü deneyimini anlatan bir vlog formatındadır. Videoda anlatıcı ve bir arkadaşı yer almaktadır.. Video, anlatıcının Edirne'de sabah uyanıp apartmanında sıçıp kaçan bir hayvanın yakalanması haberiyle başlar, ardından tanker sürücüsüne dönüşerek Edirne'den İstanbul'a mazot götürme görevini üstlenir. İlk bölümde Edirne'den İstanbul'a yolculuk, lastik kontrolü ve tır parkına uğrama gösterilirken, ikinci bölümde İstanbul'dan hafriyat tesisine yapılan yolculuk, köprülerden geçiş ve Ömerli köyüne varış anlatılmaktadır.. Videoda ayrıca kamyonun özellikleri, sürüş deneyimi, trafik durumları, İstanbul'un kalabalıklığı ve köy yaşamı hakkında yorumlar da yer almaktadır. Yolculuk, kamyonun hafriyat tesisine varması ve yakıt tankının boşaltılmasıyla sona ermektedir.
Bu video, bir oyun içeriği üreticisinin Euro Truck Simulator 2 oyununda "sıfırdan başlama" serisinin bir bölümüdür. İçerik üreticisi, tır sürücüsü olarak İstanbul'dan Edirne'ye bir teslimat görevini tamamlamaktadır.. Videoda içerik üreticisi, İstanbul'dan başlayarak Edirne'ye doğru yol alırken yaşadığı zorlukları göstermektedir. Edirne yolunun kapalı olması nedeniyle Tekirdağ'a dönmek zorunda kalır ve gece karanlığında zorlu bir yolculuk yaşar. Sonunda 19 dakika kala teslimatını başarıyla tamamlar ve seviye dört'e yaklaştığını belirtir.. Videoda ayrıca oyun içindeki trafik kuralları, navigasyon sistemi, tırın özellikleri ve oyun mekanikleri hakkında bilgiler verilmektedir. İçerik üreticisi, oyun içindeki Mercedes-Benz gibi araçları keşfetmekte ve oyun içindeki grafiklerin kalitesini övmektedir.
Bu video, bir tır sürücüsünün maden yolu üzerinde yaşadığı yolculuğu anlatan bir vlog formatındadır. Oyuncu, "Yarışmacı Yaşar" olarak adlandırılan bir karakterle etkileşime giriyor.. Videoda oyuncu, maden yolu üzerinde çeşitli engellerle karşılaşıyor. Trenlerle çarpışan kepçeler, kilit sistemleri, bekleyen araçlar ve trafik sıkışıklıkları gibi zorluklarla mücadele ediyor. Yolculuk boyunca tırın durması, diğer araçların yol alması ve virajlar gibi durumlar detaylı şekilde aktarılıyor.. Oyuncu, yolculuk sırasında yaşadığı zorlukları ve bu zorluklarla başa çıkma çabalarını izleyicilere aktarıyor. Video, oyuncunun evine varışını ve izleyicilere teşekkür etmesiyle sona eriyor.
Bu video, Bilecik-Gebze arasında yük taşımacılığı yapan bir tır sürücüsünün günlük yolculuğunu anlatan bir vlog formatındadır. Sürücü, Man TG 430 model tırını kullanarak yük taşıma görevini yerine getirmektedir.. Videoda sürücü, yeni telefonunu ve yeni arabasını tanıtarak, aracını test etmek için yakıt tüketimini ölçmeyi denemektedir. Yolculuk sırasında sisli hava koşullarında yol alırken, aracının teknik sorunları ve navigasyon hatası nedeniyle yanlış yola girmesi sonucu 400 TL kaybı gibi deneyimlerini paylaşmaktadır.. Ayrıca videoda, sürücü yakıt tüketim testi yaparak 17,83 litre yakıt tükettiğini ve ortalama yakıt tüketiminin %26,20 olduğunu göstermektedir. Video sonunda Suriyeli mülteciler hakkındaki düşüncelerini dile getirerek, özellikle gençlerin davranışlarını eleştirmekte ve ırkçılık konusunda görüşlerini paylaşmaktadır.
Bu video, İmdat TV kanalının sahibi olan bir tır sürücüsünün kamyon simülasyon oyununu oynadığı bir oyun içeriğidir. Videoda içerik üreticisi ve arkadaşı Hüseyin yer almaktadır.. Videoda, içerik üreticisi Edirne'den Tekirdağ'a yolculuk yaparken yeni aldığı kamyon ekipmanlarını tanıtmaktadır. İlk bölümde Scania S500 tırını ve Kron dorsesini tanıtarak yeni aldığı imdat kolu, rot sinyal kolları ve silecek kolunun kullanımını göstermektedir. İkinci bölümde oyun içindeki kamyonun kontrol paneli, vites sistemi ve trafik durumunu anlatırken, son bölümde Tekildağ Balt Rock bölgesinde araç yükleme sürecini göstermektedir.. Videoda ayrıca oyun içindeki kamyonun gerçek kamyonlara benzerlikleri, simülasyonun kalitesi ve kamyon sürüşü sırasında dikkat edilmesi gereken güvenlik önlemleri (imdat, rotler, sinyal ve silecek) hakkında bilgiler verilmektedir.
Bu video, bir sürücünün Kuzey Marmara Otoyolu'nda Dubai Port'a giderken çektiği vlog formatında bir rehberdir. Sürücü, Lüleburgaz'dan yük alarak Derince'ye giden yolculukta Marport'a giriş sürecini anlatmaktadır.. Video, Marport'a giriş için gerekli prosedürleri ve Dubai Port'a giriş yapma adımlarını detaylı şekilde açıklamaktadır. İlk bölümde konteyner numarası, darası, etini ve toplam ağırlığı gibi bilgilerin nasıl yazılacağı, konteynerin kontrol edilmesi ve mühür alma süreci anlatılırken, ikinci bölümde kantara ulaşma, rezervasyon numarası girme, kapı fişini alma ve çıkış noktasına ulaşma adımları gösterilmektedir.. Videoda ayrıca Marport'un diğer limanlardan farklı olarak puantörün konteyner bilgilerini yazmadığı, bunun sürücünün kendisinin yapması gerektiği gibi önemli bilgiler de paylaşılmaktadır. Portun yoğun olduğu ve çıkışta tek bir kantarın bulunduğu da belirtilmektedir.
Bu video, Oğuzhan, Levent abi ve Kerem adlı üç arkadaşın Ford F-Max ve Ford Cargo araçlarıyla yaptığı bir yolculuğu göstermektedir. Oğuzhan, Levent abi'nin Ford Cargo'yu kullanırken, Kerem ise Ford F-Max'i kullanmaktadır.. Videoda, zorlu rampalar ve dar sokaklar üzerinden yapılan yolculuk gösterilmektedir. Oğuzhan, Levent abi'nin Ford Cargo'yu kullanırken, Kerem'in Ford F-Max'i daha rahat kullandığını belirtir. Yolculuk sırasında rampalarda kalma, araba patinaja düşme gibi durumlar yaşanır ve arkadaşlar arasında şakalaşmalar olur. Video, taş ocağına varışla sona erer.
Bu video, bir tır sürücüsünün zorlu bir dönüş manevrasını gösteren bir vlog formatındadır. Sürücü, kafa kamerası yerine selfie çubuğu kullanarak çekim yapmaktadır.. Videoda, karlı bir ortamda ve inşaat alanlarında bulunan bir adrese tırın nasıl döndürüleceği gösterilmektedir. Sürücü, rampaya girmek için matematiksel hesaplamalar yaparak, arabanın arkasına mesafe bırakarak ve dorse pozisyonunu değiştirerek dönüş manevrasını başarıyla tamamlamaktadır. Ayrıca, tırın taşıdığı karton paletler gösterilmekte ve İtalya'daki zorlu çalışma koşulları hakkında kısa bir bilgi verilmektedir.
Bu video, bir tır sürücüsünün günlük yaşamını ve düşüncelerini paylaştığı bir vlog formatındadır. Sürücü, yüz bin aboneye ulaştığını ve bu başarının kendisine getirdiği değişimleri anlatmaktadır.. Videoda öncelikle sürücünün yüz bin aboneye ulaştığını ve bu başarının kendisine getirdiği değişimler ele alınıyor. Ardından Türkiye'de patronun arabasını kaçırıp kovulduktan sonra Kilkens'e (Kuzey'de) gönderilmesi ve orada Osman adlı bir arkadaşıyla geçirdiği deneyimler anlatılıyor. Video, Kilkens'teki komik sahneler, radyo programları ve insanların davranışları hakkında yorumlarla devam ediyor.. Videoda ayrıca sürücünün sevdiği bir kediyi bulma çabası ve sonunda kediyi bulamadığı, yalnız kaldığı ifade ediliyor. Sürücü, trafik durumları, medeniyet ve insan davranışları hakkında yorumlar yaparak, kimin ne zaman zirvede olacağı belirsiz olduğunu vurguluyor.
Drivers TV kanalında yayınlanan bu video, tırcı Nizamettin Akbaş ile yapılan bir röportaj ve yolculuk vlogu formatındadır. Videoda Nizamettin Akbaş ve Berkay adlı bir kişi yer almaktadır.. Video, Nizamettin Akbaş'ın tırcı hayatının gerçek yüzünü göstermeyi amaçlamaktadır. İlk bölümde tırcı mesleğinin zorlukları, insanların ihtiyaçlarını karşılamak için hayatlarını riske atma zorunluluğu ve günlük yaşam anlatılırken, ikinci bölümde Eti Bakır'dan gübre poşet yükleyip Bafra'ya giderek gübre boşaltma süreci gösterilmektedir. Ayrıca yolculuk sırasında yemek yeme, çalışma ve yaşam felsefesi hakkında sohbetler de yer almaktadır.. Videoda tırcıların sadece direksiyonu oturmakla kalmayıp, yük taşıma, dorse toplama, perde açma gibi çeşitli görevleri yerine getirdikleri vurgulanmaktadır. Nizamettin'in "kazan kazan kazan" sözleriyle yaşam felsefesi ve tırının iç mekanı da videoda gösterilmektedir.
Bu video, bir tır sürücüsünün gerçek hayat ve oyun deneyimlerini anlattığı bir vlog formatındadır. Sürücü, Weisburg'dan Gala'e doğru yaptığı gerçek bir yolculuk ve oyun içindeki tır sürüşü deneyimlerini paylaşıyor.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır: İlk bölümde gerçek bir tır sürücüsünün büyük yüklerle (bir dorse ve yavrusu) yaşadığı zorluklar, trafik sorunları, navigasyon problemleri ve mazot bittiği gibi beklenmedik durumlar anlatılırken, ikinci bölümde oyun içinde düğün konvoyu sürüşü yaparken karşılaştığı engeller ve diğer oyuncularla yaşanan çatışmalar ele alınıyor.. Videoda ayrıca sürücü, oyun içindeki deneyimlerden sinir krizi geçirdiğini belirtiyor ve yolculuk sırasında yaşadığı komik anları, telefon aramalarını ve "hayaletler" hakkında şakaları da paylaşıyor.