Best and Worst Small Talk Topics
Small talk is informal conversations between strangers. It helps build rapport and relationships. Avoiding small talk can worsen social anxiety
- verywellmind.com
Small talk is informal conversations between strangers. It helps build rapport and relationships. Avoiding small talk can worsen social anxiety
Eğlenceli sorular ilginç sohbetlere yol açabilir. Sorular açık uçlu ve farklı mizah türlerini içerebilir. Sorular saçma, aptalca veya kuru mizahtan hoşlananlar için uygundur
Sorular cevaplanma, değerlendirme, içerik ve ölçüm tekniğine göre sınıflandırılır. Farklı yetkinlikler farklı soru tipleriyle daha verimli ölçülür. Ölçme değerlendirme süreçlerinde birden çok soru tipi kullanılır
Bu video, bir öğretmenin sunduğu İngilizce eğitim içeriğidir. Öğretmen, Milli Eğitim Bakanlığı'nın hazırladığı örnek senaryolarla uyumlu özgün sınav hazırlamıştır.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde İngilizce sınav soruları adım adım çözülmekte, açık uçlu metin okuma, diyalog tamamlama, tablo tamamlama, metin üzerinden soru yazma ve postcard yazma gibi farklı soru tipleri ele alınmaktadır. İkinci bölümde ise İngilizce'de duyguları ve sorumlulukları ifade etme konuları işlenmekte, "how you feel" ve "you should definitely visit" gibi cümleler üzerinden alıştırmalar yapılmaktadır.. Videoda ayrıca Dr. Selengay adlı bir bilim adamının laboratuvarında yaptığı çalışmalar hakkında bir metin üzerinden sorular çözülmekte ve Ahmet'in maceralarını anlatan metin üzerinden soru yazma alıştırmaları yapılmaktadır.
Sınav 80 İngilizce sorusundan oluşmaktadır. Sınav süresi 120 dakikadır. Beş farklı dilde (Almanca, Arapça, Fransızca, İngilizce, Rusça) yapılacaktır. Her dil için ayrı soru kitapçığı bulunmaktadır
İyi sorular açık uçlu olmalı ve kişinin deneyimlerini paylaşmasını teşvik etmeli. Komik sorular mizah anlayışını geliştirmeye yardımcı olur. Flörtöz sorular uygun ortamda ilgi göstermenin eğlenceli yoludur. Derin sorular kişinin iç dünyasını keşfetmeye yöneliktir
Bu video, bir öğretmenin 7. sınıf öğrencilerine yönelik hazırladığı Türkçe ders anlatımıdır. Öğretmen, yazılı sınav sorularının çözümünü adım adım göstermektedir.. Videoda 7. sınıf Türkçe 1. dönem 1. yazılı sınavındaki açık uçlu sorular çözülmektedir. Öğretmen, çekimli fiillerin kip ve kişi eklerini yazma, fiil türlerini belirleme, söz sanatlarını bulma, öznel-nesnel cümleleri ayırt etme, metin anlama, kelime anlamlarını tahmin etme ve hikaye unsurlarını belirleme gibi konuları ele almaktadır. Her soru için detaylı açıklamalar yapılarak doğru cevaplar verilmektedir.
Sohbetin amacı övünmek değil, iletişim becerilerini geliştirmektir. Her zaman açık uçlu sorularla başlayın. Aktif dinleme ve göz teması kurun. Dürüst ve nazik olun, kişisel deneyimlerinizi paylaşın
Bu video, bir öğretmenin 9. sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi için 1. dönem 2. sınav çalışma örneğini çözdüğü eğitim içeriğidir.. Video, açık uçlu soruların çözümünü içermektedir. Öğretmen, Allah ile irtibat kurma yolları, fıtrat kavramı, iman ve amel arasındaki ilişki, İslam'ın inanç esasları, iman özellikleri, Kelime-i Tevhid, Selvi Tenzih sıfatları, peygamberlerin ortak özellikleri, ahirete imanın davranışları nasıl etkilediği ve ilahi kitapların gönderildikleri peygamberler gibi konuları ele almaktadır. Her soru için detaylı açıklamalar yapılarak doğru cevaplar verilmektedir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, bir öğretmen tarafından seçmeli masal ve destanlar konusundaki 1. dönem 1. ortak yazılı sınav sorularının çözümlerini sunmaktadır.. Videoda yeni sisteme uyarlanmış açık uçlu sorular çözülmektedir. Öğretmen, masalların tanımı, bölümleri, hayvan masallarına örnekler, Keloğlan masal kahramanı, destanların tanımı ve eski Türk destanları gibi konuları ele almaktadır. Ayrıca Oğuz Kağan destanı hakkında bilgi verilmekte ve izleyicilere üç masal adı yazmaları istenmektedir.
Bu video, bir eğitim içeriği olup, konuşmacı öğrencilere Din Kültürü dersinin açık uçlu 2. yazılı sınavına hazırlık çalışma sunmaktadır.. Video, sınav sorularına uygun hazırlanmış bir ders anlatımıdır. İçerikte İslam'a göre bilginin kaynakları, tahkiki ve taklidi iman, vahiy, fıtrat, iman, İslam ve tevhid gibi kavramların tanımları, zati ve subuti sıfatlar, ihsan, hanif kavramı ve İslam inanç esaslarının özellikleri gibi konular ele alınmaktadır. Konuşmacı, her bir soruyu açıklayarak doğru cevapları vererek öğrencilere sınav hazırlığı yapmaktadır.
Bu video, bir öğretmenin 5. sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi için hazırladığı sınav çalışma örneğinin ikinci bölümünü içermektedir.. Videoda öğretmen, açık uçlu soruları adım adım çözmektedir. Sorular evrendeki mükemmel düzen, vakit namazları, nafile namazlar, namazın içindeki farzlar, teyemmüm abdesti, namaz ibadetinin insanlara kazandırdığı şeyler ve tahiyyat duasının önemi gibi konuları kapsamaktadır. Her soru için detaylı açıklamalar yapılarak doğru cevaplar verilmektedir.
Bu video, bir öğretmenin 5. sınıf öğrencileri için hazırladığı eğitim içeriğidir. Öğretmen, Peygamberimizin Hayatı dersinin 1. dönem 1. yazılı sınavının ikinci çalışma örneğindeki soruları çözmektedir.. Videoda öğretmen, açık uçlu soruları adım adım açıklamaktadır. Sorular arasında Ebrehe'nin Kabe'yi yıkma planlarının boşa çıkarıldığı sure, Peygamberimizin doğduğu çevrenin sosyal ve dini yapısı, süt kardeşleri, çocukluk yıllarında ailesine destek olmak için yaptığı işler ve aileye yardım etmenin önemi gibi konular yer almaktadır. Ayrıca, Peygamber Efendimizin 12 yaşında Şam'a yaptığı yolculuk sırasında Rahip Bahira ile karşılaşması ve Ebu Talib'in bu duruma verdiği tepki de anlatılmaktadır.
Bu video, bir öğretmen ve Tonguç adlı bir öğrenci arasında geçen eğitim içerikli bir sohbet formatındadır. Öğretmen, 7. sınıf öğrencilerine yönelik kaynak seçimi ve çalışma stratejileri hakkında bilgiler vermektedir.. Video, 7. sınıf müfredat değişikliği ve açık uçlu soruların önemi üzerine odaklanmaktadır. Konu eksiği olan ve pratik eksiği olan öğrenciler için farklı çalışma stratejileri önerilmekte, Tonguç'un "7'ye Set", "Dinamo Seti" ve "Şampiyon Paketi" gibi kaynakların kullanımı anlatılmaktadır. Ayrıca paragraf becerisinin tüm derslerde önemine vurgu yapılmakta ve kaynakların temel-orta-zor seviyelerine göre adım adım ilerlemenin gerekliliği açıklanmaktadır.. Videoda öğrenme hatalarında yapılması gerekenler, testlerin konu anlatımlarıyla bağlantılı olması ve eksiklerin kapatılmasının önemi de vurgulanmaktadır. Orta seviyeyi başlangıç olarak görmenin önemi de belirtilmektedir.