Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi (ATA-AÖF) Reklamcılık Lisans Programında yer alan bazı dersler: 1. Yarıyıl: Davranış Bilimleri, Hukukun Temel Kavramları, İktisada Giriş, İletişime Giriş, Reklamcılığa Giriş, Temel Bilgi Teknolojileri 1, Yabancı Dil 1. 2. Yarıyıl: Örgütsel İletişim, Pazarlama İletişimi, Reklam Fotoğrafçılığı, Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Temel Bilgi Teknolojileri 2, Tüketici Davranışları, Yabancı Dil 2. 3. Yarıyıl: Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 1, İkna ve İkna Psikolojisi, İletişimde Hedef Kitle, Reklam Analizleri, Reklam ve Reklam Yazarlığı, Türk Dili 1, Yönetim ve Organizasyon. 4. Yarıyıl: Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 2, Görsel İletişim Tasarımı, Kültürlerarası İletişim, Marka Yönetimi, Medya Planlaması, Reklam Kampanyaları ve Reklamcılık Uygulamaları, Türk Dili 2. 5. Yarıyıl: Grafik Tasarımı, Halkla İlişkiler, İnsan Kaynakları Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, Medya Okuryazarlığı, Görsel Estetik. 6. Yarıyıl: Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sanat Sosyolojisi, Sözlü İletişim ve Hitabet, Sponsorluk, Göstergebilim, Reklamda Yaratıcılık. 7. Yarıyıl: Çalışma İlişkileri ve Etik, Kültür Sosyolojisi, Siyasal İletişim, Sosyal Psikoloji, Reklam Ajansı Yönetimi. 8. Yarıyıl: Ekip Çalışması ve Liderlik, İletişim Hukuku, Kişilerarası İletişim, Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Reklam Araştırmaları ve Etkinlik Ölçümü.