Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İmaj reklamcılığı, bir ürün veya markanın imajını pekiştirmek ya da yeni bir imaj oluşturmak amacıyla yapılan reklam türüdür 13. Bu tür reklamlarda firmanın ismi genellikle görünmez; amaç, markanın ve imajını oluşturan öğelerin akılda kalmasını sağlamaktır 1.
İmaj reklamcılığının bazı amaçları:
- Marka farkındalığı yaratmak 23.
- Geniş bir kitleye ulaşmak 23.
- Müşterilerde ürün veya hizmeti deneme isteği uyandırmak 2.
- Rakiplerden ayrışmak 3.
İmaj reklamcılığı, genellikle büyük markalar tarafından tercih edilir, ancak küçük şirketler de doğru kanallar ve formatlar seçildiğinde bu yöntemden faydalanabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: