Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Konum hedeflemesi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Ads hesabında "Kampanyalar" simgesine tıklayın 12.
- "Kampanyalar" açılır menüsünü seçin 2.
- Seçilen kampanyanın yanındaki kutuyu işaretleyin ve "Ayarlar" sekmesine gidin 12.
- "Konumlar"ın yanındaki açılır oku tıklayın, hedeflemek istediğiniz ülkenin adını girin ve "Kaydet"i tıklayın 2.
Daha spesifik konum hedeflemesi için şu adımlar takip edilebilir:
- Google Ads hesabında "Konumlar"ı seçin 12.
- Düzenlemek istediğiniz kampanyanın adını tıklayın 12.
- Mavi kalem simgesini tıklayın, ardından "Yarıçap"ı seçin 12.
- Yarıçapın merkezi olarak kullanmak istediğiniz konumun adresini ve yarıçapın uzunluğunu girin 12.
- Haritayı kontrol edin ve "Kaydet"i tıklayın 2.
Ayrıca, 1.000’e kadar konum aynı anda hedeflenebilir 2. Bunun için "Konumlar" bölümünde "Birden fazla konum ekle" seçeneğini işaretlemek ve hedeflemek istenen konumları girmek gerekir 2.
Konum hedeflemesi yaparken, hedeflenen bölgedeki dil ile reklam metninin dili arasında tutarlılık olması ve çok spesifik veya küçük bir alana odaklanılmaması önerilir 12.
Konum hedeflemesi hakkında daha fazla bilgi ve destek için Google Ads ve Meta İşletme Yardım Merkezi gibi kaynakların ziyaret edilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: