Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PPC pazarlama, reklam verenlerin, bir kullanıcının reklamlarını tıklaması durumunda ödeme yaptığı bir çevrimiçi reklamcılık modelidir 123.
PPC pazarlamanın bazı türleri:
- Ücretli arama reklamları 12. Arama motorlarında, özellikle ticari aramalar yapıldığında görünür 2.
- Sosyal medya reklamları 12. Facebook ve Instagram gibi platformlarda bağlantı reklamları olarak yer alır 2.
PPC pazarlamanın avantajları:
- Anında sonuç 2. Reklamlar onaylandıktan sonra hedef kitleye ulaşır 2.
- Hedeflenebilirlik 12. Reklamların kime gösterileceği belirlenebilir 12.
- Ayrıntılı analitik 1. Kampanyaların başarısı ve hedef kitlenin özellikleri hakkında veri sağlar 1.
Dezavantajları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: