• Buradasın

    Otobilim

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Man TGS ventil tamir takımı ne işe yarar?

    Man TGS ventil tamir takımı, genellikle havalı fren kompresörlerinin tamir ve bakımında kullanılır. Ventil, basınç kontrolünü sağlamaya yarar. Tamir takımının ne işe yaradığı hakkında daha fazla bilgi için ürünün satın alındığı yerdeki uzmanlara danışılması önerilir.

    Triger kayışı kasnak çapı kaç mm?

    Triger kayışı kasnak çapı, kasnağın türüne ve kullanıldığı uygulamaya bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Örneğin, H tipi triger kayışı kasnakları için bazı yaygın çap değerleri şunlardır: 145 H triger kayışı kasnağı: 1701,8 mm; 200 H triger kayışı kasnağı: 508 mm; 225 H triger kayışı kasnağı: 571,5 mm. Triger kayışı kasnak çapı hakkında daha spesifik bir bilgi almak için, kullanılan kayış ve kasnak modelinin teknik özelliklerine bakmak gereklidir. Ayrıca, triger kayışı kasnakları seçerken dikkat edilmesi gereken temel özellikler arasında hatve, malzeme ve diş sayısı gibi parametreler de bulunmaktadır.

    185 65 R15 takviye yanaklı lastik ne demek?

    185 65 R15 takviye yanaklı lastik hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, 185 65 R15 lastiklerin ne anlama geldiği şu şekilde açıklanabilir: 185. 65. R. 15. Takviye yanaklı lastik hakkında bilgi bulunmadığından, bu tür bir lastiğin özellikleri hakkında kesin bir açıklama yapmak mümkün değildir. Lastik seçimi, aracın performansı, güvenliği ve sürüş konforu açısından önemli bir unsurdur. Lastik değişimi yapmadan önce bir uzmana danışılması önerilir.

    315/80/22.5 lastik hava basıncı kaç olmalı?

    315/80 R22.5 lastik hava basıncı, 95-110 PSI (6.5-7.5 bar) arasında olmalıdır. Lastik hava basıncı, araç üreticisinin önerdiği değerlere göre belirlenmelidir.

    Aks körüğü rulmanlı ne işe yarar?

    Aks körüğü, aks mafsallarını toz, kir ve sudan koruyarak gres yağının mafsallar içinde kalmasını sağlar. Aks körüğünün temel işlevleri: Koruma: Su, toz ve diğer yabancı maddelerin mafsal içine girmesini engelleyerek aşınma ve paslanmayı önler. Yağ kaçağını önleme: Mafsalların yağlanmasını ve korunmasını sağlar. Sürüş konforu ve güvenliği: Aks mafsallarının düzgün çalışmasını sağlayarak aracın sürüş konforunu ve güvenliğini artırır. Aks körüğü yırtıldığında aksın iç bileşenleri kir ve suya maruz kalabilir, bu durumda aks mafsalının gres yağıyla yağlanması ve körüğün değiştirilmesi gerekir.

    215.55.17 lastik hava basıncı kaç olmalı?

    215/55R17 lastik hava basıncı, normal yük altında ön lastikler için 33 psi / 2,3 bar, arka lastikler için 31 psi / 2,1 bar olmalıdır. Tam yük altında ise ön lastikler 35 psi / 2,4 bar, arka lastikler 33 psi / 2,3 bar basınca sahip olmalıdır. Uzun yol koşullarında ön lastikler 34 psi / 2,35 bar, arka lastikler 32 psi / 2,2 bar basınca sahip olmalıdır. Bu değerler, araç üreticisinin önerilerine göre değişiklik gösterebilir.

    Kayış neden sertleşir?

    Kayışın sertleşmesinin bazı nedenleri: Yaşlanma ve esneklik kaybı. Kir, yağ, su veya antifriz teması. Yanlış kayış kullanımı. Senkronizasyon sorunları. Gergi rulmanı arızası. Kayış sertleşmesi durumunda bir uzmana danışılması önerilir.

    Actros ön motor takozu nerede?

    Mercedes Actros ön motor takozu, aşağıdaki sitelerde bulunabilir: tuncotomotiv.com.tr. setasotomotiv.com. raymanotomotiv.com.tr. selinotomotiv.com.tr. ozanadoluotomotiv.com. Ürün stokları ve güncel bilgiler için ilgili siteler ziyaret edilmelidir.

    Gaz kelebeğinin sıfırlanması gerekir mi?

    Gaz kelebeğinin sıfırlanması, yani adaptasyon işleminin yapılması, belirli durumlarda gereklidir. Bu durumlar şunlardır: Gaz kelebeği veya gaz kelebeği konum sensörünün sökülüp takılması veya değiştirilmesi. Aracın motor kumanda ünitesinde gaz kelebeğinin EPROM'daki adaptasyon değerlerinin silinmesi. Adaptasyon işlemi, aracın yeni takılan parçayı tanıması için bilgisayar aracılığıyla yapılır.

    Aşağıdakilerden hangisi yağlama sisteminde bulunmaz?

    Yağlama sisteminde bulunmayan seçenek hava filtresidir. Yağlama sisteminde bulunan elemanlar arasında yağ pompası, yağ müşürü ve yağ çubuğu bulunur.

    Debriyaj tel lastiği ne işe yarar?

    Debriyaj tel lastiği hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, debriyaj telinin genel işlevi hakkında bilgi verilebilir. Debriyaj teli, vites geçişlerinde debriyaj pedalına basıldığında bu hareketi debriyaj mekanizmasına ileten esnek metal bir tel sistemidir.

    480 Man fan müşürü nerede?

    480 Man fan müşürünün nerede olduğuna dair bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak fan müşürünün radyatörlerin arkasına monte edildiği bilinmektedir. Daha fazla bilgi için bir uzmana danışılması önerilir.

    Hangisi motorun hararet yapmasına sebep olan durumlardan biri değildir?

    Doğru cevap: Uygun hız ve viteste gidilmemesi motorun hararet yapmasına sebep olan durumlardan biri değildir. Motorun hararet yapmasına sebep olan durumlar arasında şunlar bulunur: termostatın arızalanması; antifriz seviyesinin düşük olması; vantilatör kayışının gevşemesi veya kopması; soğutma sıvısının (antifriz ve su) bitmesi; devirdaim arızası; yanlış LPG montajı; fan müşürü veya fan motoru arızası; radyatörün tıkanması veya hava yapması.

    Motor çalışır durumda iken marş yapılırsa ne olur?

    Motor çalışır durumda iken marş yapılması, marş dişlisinin zarar görmesine yol açabilir. Bunun nedeni, marş motorunun dişlisinin zaten çalışan motorun volan dişlisiyle zorla çakışmaya çalışmasıdır. Ayrıca, sürekli marş yapılması aşağıdaki durumlara da yol açabilir: Elektronik sistemlere zarar verme. Motorun daha yavaş dönmesi. Akünün boşalması. Eğer motor çalışıyorsa, krank mili hızı marş motor hızından yüksek olduğu için marş motoru gücü krank miline aktaramaz. Bu tür durumlarla karşılaşmamak için, araç çalışırken marşa basmaktan kaçınılmalıdır.

    Geri viteste senkromeç var mı?

    Evet, geri viteste senkromeç bulunur.

    Ducato direksiyon basınç borusu nerede?

    Fiat Ducato'da direksiyon basınç borusunun nerede olduğuna dair bilgi bulunamadı. Ancak, Fiat Ducato'nun direksiyon sistemi ile ilgili yedek parçaların bulunabileceği bazı siteler şunlardır: otocikma.com; parcafilosu.com.tr; parcadolu.com. Direksiyon basınç borusunun konumu için bir uzmana danışılması önerilir.

    Marş rölesinin artı ve eksi nasıl anlaşılır?

    Marş rölesinin artı ve eksi uçlarını belirlemek için aşağıdaki bilgiler kullanılabilir: Yaygın olarak kullanılan klasik bir rölede: 1 (30): Çalışma (yük) devresinin artı (+) giriş ucudur. 85: Röle bobinini besleyen kumanda artı (+) giriş ucudur. 86: Röle bobinine bağlı eksi (-) şasi ucudur. Marş rölesinin bağlantı uçlarını belirlemek için ayrıca, sarı-kırmızı kabloların genellikle artı (+), mor-siyah kabloların ise eksi (-) olduğunu bilmek de faydalı olabilir. Marş rölesi gibi elektrik bileşenlerinin doğru şekilde bağlanması için bir uzmana danışılması önerilir.

    Motor çalıştıktan kaç saniye sonra yağ lambası söner?

    Motor çalıştıktan en geç 3 saniye sonra yağ lambası sönmelidir.

    Lastikte 245/45 ne anlama gelir?

    245/45 ifadesi, lastik yanağı üzerinde yer alan ve lastiğin ebadını belirten bir koddur. Bu kodun anlamı şu şekildedir: 245. 45. Ayrıca, lastik yanaklarında birçok rakam ve harf bulunur ve bunların her biri farklı bir özelliği temsil eder. Lastik üzerindeki kodların doğru yorumlanması için bir uzmana danışılması önerilir.

    Aks kafası sol aks nedir?

    Aks kafası, aksın tekerleklerle bağlantısını sağlayan ve dönme hareketini ileten parçadır. Sol aks, aracın sol tarafında bulunan aks milini ifade eder. Aks kafası ve aksın diğer parçaları, aks keçesi ve aks rulmanı gibi bileşenlerle birlikte çalışarak motorun gücünü tekerleklere iletir. Aks arızaları, sürüş güvenliğini tehlikeye atabileceğinden, profesyonel bir tamirciye danışılması önerilir.