Adana'da ofis elemanının bazı görevleri: Ofis içi iletişim ve yazışmaları sağlamak. Çalışma ortamını temiz tutmak. Evrak takibini yapmak. Misafirleri karşılamak ve yönlendirmek. Telefonlara cevap vermek ve müşteri davetlerini yapmak. Müşteri şikayetlerini, dileklerini ve önerilerini raporlamak. Kağıt ve elektronik belgeleri kopyalamak, dosyalamak ve güncellemek. Faturaları ve diğer ofis belgelerini hazırlamak. Gerektiğinde muhasebe takibini yapmak. Adana'da ofis elemanları, hukuk ofisleri, avukatlık ofisleri, inşaat ofisleri, gayrimenkul ofisleri, turizm acentaları, marketler, reklam ofisleri gibi çeşitli alanlarda çalışabilirler. Ofis elemanı olmak için genellikle lise mezunu olmak yeterlidir, ancak bazı işverenler ön lisans veya lisans mezunu olmayı tercih edebilir.