Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adana'da ofis elemanının bazı görevleri:
- Ofis içi iletişim ve yazışmaları sağlamak 2.
- Çalışma ortamını temiz tutmak 2.
- Evrak takibini yapmak 2.
- Misafirleri karşılamak ve yönlendirmek 12.
- Telefonlara cevap vermek ve müşteri davetlerini yapmak 2.
- Müşteri şikayetlerini, dileklerini ve önerilerini raporlamak 2.
- Kağıt ve elektronik belgeleri kopyalamak, dosyalamak ve güncellemek 2.
- Faturaları ve diğer ofis belgelerini hazırlamak 2.
- Gerektiğinde muhasebe takibini yapmak 2.
Adana'da ofis elemanları, hukuk ofisleri, avukatlık ofisleri, inşaat ofisleri, gayrimenkul ofisleri, turizm acentaları, marketler, reklam ofisleri gibi çeşitli alanlarda çalışabilirler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: