N11'de katalog hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Kategori Eşleştirmesi: Ürünün kategori eşleştirmesi yapılmamış veya hatalı yapılmışsa, ilgili ürünün kategorisine gidip düzeltmeleri yapmak gereklidir. 2. GTIN Numarası: Ürüne ait GTIN numarasının n11 katalog sistemlerinde tanımlı olmaması durumunda, mağaza yönetim panelinden ürün önerisinde bulunmak gerekir. 3. Ürün Açıklaması: Ürün açıklaması için maksimum 150 karakter sınırı vardır, bu sınırı aşan açıklamalar hata verecektir. Açıklama tekrar gönderilerek sorun çözülebilir. 4. API Bilgileri: Tanımlanan API bilgileri hatalıysa, Api Key ve Api Secret parametrelerinin kontrol edilmesi gereklidir. 5. Kısıtlı Kategoriler: Telefon & Aksesuarları gibi kısıtlı kategorilerden ürün girebilmek için, tedarik faturası ile talep açmak ve faturaların uygun bulunmasını beklemek gerekir.