Buradasın
N11'de katalog hatası nasıl düzeltilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
N11'de katalog hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Kategori Eşleştirmesi: Ürünün kategori eşleştirmesi yapılmamış veya hatalı yapılmışsa, ilgili ürünün kategorisine gidip düzeltmeleri yapmak gereklidir 1.
- GTIN Numarası: Ürüne ait GTIN numarasının n11 katalog sistemlerinde tanımlı olmaması durumunda, mağaza yönetim panelinden ürün önerisinde bulunmak gerekir 1. Toplu Excel listesiyle de bu işlem yapılabilir 1.
- Ürün Açıklaması: Ürün açıklaması için maksimum 150 karakter sınırı vardır, bu sınırı aşan açıklamalar hata verecektir 1. Açıklama tekrar gönderilerek sorun çözülebilir.
- API Bilgileri: Tanımlanan API bilgileri hatalıysa, Api Key ve Api Secret parametrelerinin kontrol edilmesi gereklidir 1.
- Kısıtlı Kategoriler: Telefon & Aksesuarları gibi kısıtlı kategorilerden ürün girebilmek için, tedarik faturası ile talep açmak ve faturaların uygun bulunmasını beklemek gerekir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: