Bazı kampanya kurguları: 3 al 2 öde. X üründen alana Y ürününde indirim. X kategorisinden ürün alana Y kategorisinde indirim. X TL ve üzeri alışverişler ücretsiz kargo imkânı. Ürüne özel indirim. Alışveriş tutarına özel indirim. Sepete özel indirim. İlişkili ürünlere özel indirim. Hediye çeki. Müşteriye özel indirim kodu. Arkadaşını davet et, hediye çeki kazan. Ayrıca, çapraz satış (upsell) ve back to school (okula dönüş) gibi özel dönemlere yönelik kampanyalar da bulunmaktadır. Kampanya kurgularken dikkat edilmesi gerekenler: Özel günler: Yılbaşı, Sevgililer Günü, Anneler Günü gibi dönemlerde kampanya düzenlemek. Zamanlama: Kampanyanın başlangıç ve bitiş tarihlerini belirlemek. Hedefleme: Kampanyanın amacını (satış, ziyaret, görüntüleme vb.) belirlemek. İçerik: Kampanya içeriğini, elde edilmek istenen dönüşüme göre oluşturmak. Dil: Müşteri kitlesini rahatsız etmeyecek bir dil kullanmak.