Buradasın
Reklam yönetiminde anahtar kelime nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam yönetiminde anahtar kelime, reklamların hangi aramalarda gösterileceğini belirleyen terimler veya kelime öbekleridir 5.
Anahtar kelimeler, potansiyel müşterilerin ürün veya hizmet bulmak için kullandığı terimlerle eşleşmelidir 1. Google Ads'de farklı anahtar kelime eşleşme türleri bulunmaktadır 245:
- Geniş eşleşme 245. Reklamın, benzer ifadeler, tekil/çoğul formda kelimeler, kökler ve diğer ilgili aramalar dahil olmak üzere geniş bir aralıkta eşleşmesini sağlar 5.
- Sıralı eşleşme 24. Reklamın gösterilmesi için anahtar kelime grubunun aynı sırayla arama teriminde yer alması gerekir 2.
- Tam eşleşme 245. Reklam, sadece anahtar kelime ile tam olarak eşleşen aramalarda gösterilir 2.
- Negatif eşleşme 245. Reklamın belirli bir anahtar kelimeyle eşleşen aramalarda gösterilmemesini sağlar 5.
Doğru anahtar kelime seçimi, reklamı yapılan web sitesine alakalı ve yüksek kaliteli trafik çeker 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: