Buradasın
Reklam yönetiminde anahtar kelime nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam yönetiminde anahtar kelime, belirli bir ürün veya hizmetle ilgili aramaları hedeflemek için kullanılan kelime veya kelime öbeği anlamına gelir 13.
Anahtar kelimeler, reklam kampanyalarında aşağıdaki amaçlarla kullanılır:
- Google Ads: Reklamların doğru kitleye gösterilmesi için belirli anahtar kelimeler hedeflenir ve reklamverenler bu kelimeler üzerinden teklif vererek reklamlarını yönetirler 1.
- İçerik pazarlaması: Blog yazıları ve makaleler gibi içerikler, hedeflenen anahtar kelimeler etrafında oluşturulur ve optimize edilir 1.
- PPC (Pay Per Click) reklamcılığı: Reklamverenler, anahtar kelimeler üzerinden teklif vererek reklamlarını hedef kitleye ulaştırır ve bu kelimelerin performansını düzenli olarak analiz ederler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: