Buradasın
Tutundurma karması unsurları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tutundurma karması unsurları genellikle beş ana kategoride toplanır:
- Reklamcılık: Belirli bir sponsor tarafından, ücret karşılığında yapılan, kişisel olmayan iletişim 12. Geleneksel ve dijital reklamcılık kanallarını içerir.
- Halkla İlişkiler: Markanın itibarını yönetmek, olumlu bir imaj oluşturmak ve hedef kitleyle güçlü ilişkiler kurmak için kullanılan stratejiler 13.
- Satış Promosyonları: Kısa vadeli teşvikler kullanarak satışları artırmayı veya yeni müşteriler çekmeyi amaçlayan faaliyetler 13.
- Doğrudan Pazarlama: Hedef kitleyle doğrudan iletişim kurarak kişiselleştirilmiş mesajlar iletmeyi ve anında geri bildirim almayı sağlayan yöntemler 13.
- İçerik Pazarlaması: Değerli, alakalı ve tutarlı içerikler oluşturarak hedef kitleyi çekmeyi, bilgilendirmeyi ve etkilemeyi amaçlayan strateji 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: