Google Ads'de bulunan bazı kaynaklar: Kitle Kaynakları: Web sitesi ziyaretçileri, uygulama kullanıcıları veya video izleyicileri gibi kullanıcı segmentlerine ulaşmak için oluşturulur. Müşteri Kaynakları: Kampanyalar, reklam grupları, reklamlar ve anahtar kelimeler gibi varlıklar bu kaynağın alt kaynaklarıdır. Reklam Modelleri: Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı, Video, Alışveriş ve Uygulama reklamları gibi çeşitli reklam formatları sunar. Maksimum Performans Reklamları: Belirli bir bütçeyle en yüksek dönüşüm veya tıklama hedefini elde etmek için teklifleri otomatik olarak optimize eder. Yeniden Pazarlama ve Kişiselleştirme: Daha önce web sitesini ziyaret etmiş kullanıcılara özel reklamlar gösterir. Google Analytics, Google Marketing Platform ve Google Tag Manager: Reklam süreçlerinin takibi ve optimizasyonu için kullanılan araçlardır.