Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'te kelime analizi yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Hedef Kitlenizi ve Amaçlarınızı Belirleyin: Kime ulaşmak istediğinizi ve bu kişilerin ne tür aramalar yaptığını anlamak için hedef kitlenizi net bir şekilde tanımlayın 3.
- Google Anahtar Kelime Planlayıcı'yı Kullanın: Bu araç, potansiyel anahtar kelimelerin arama hacimlerini, rekabet düzeylerini ve tıklama başı maliyetlerini (CPC) görmenizi sağlar 13.
- Rakip Analizi Yapın: Rakiplerinizin hangi anahtar kelimeleri kullandığını görmek, stratejinizi şekillendirmenize yardımcı olabilir 23. Bunun için SEMrush, Ahrefs gibi araçları kullanabilirsiniz 3.
- Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeleri Belirleyin: Daha spesifik ve genellikle daha düşük arama hacimlerine sahip uzun kuyruklu anahtar kelimeler, dönüşüm oranları açısından daha yüksek olabilir 3.
- Arama Niyetini Anlayın: Kullanıcıların arama yaparken neyi amaçladığını anlamak önemlidir 3. Buna göre anahtar kelimelerinizi seçin.
Bu süreçte, anahtar kelimelerinizin performansını düzenli olarak izlemek ve optimize etmek de kritik öneme sahiptir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: