Buradasın
Google Ads kelime analizi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'te kelime analizi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Ads hesabına giriş yapma 4.
- “Anahtar Kelime Planlayıcı” sekmesine gitme 4.
- “Yeni Anahtar Kelimeler Keşfet” seçeneğini seçme 4.
- Önerilen kelimeleri sıralama 4.
Google Ads'te kelime analizi yapmak için kullanılabilecek bazı araçlar şunlardır:
- Google Keyword Planner 4. Anahtar kelimelerin aylık arama hacmini gösterir ve rekabet düzeyini düşük, orta ve yüksek olarak sınıflandırır 4.
- Ubersuggest 4. Arama hacmi, SEO zorluğu ve reklam maliyetlerini gösterir 4.
- Ahrefs 4. Derinlemesine analiz yapmak isteyen SEO uzmanları için kapsamlı araçlar sunar 4.
Ayrıca, Google Ads panelinde “Anahtar Kelimeler” sekmesinden “Arama Terimleri” açılarak da kelime analizi yapılabilir 5.
Kelime analizi yaparken bir uzmandan destek almak faydalı olabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: