Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads Anahtar Kelime Planlayıcı kullanmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Google Ads hesabınıza giriş yapın: Google Ads ana sayfasında sağ üst köşedeki "Araçlar ve Ayarlar" simgesine tıklayın ve "Anahtar Kelime Planlayıcı" seçeneğini bulun 23.
- "Yeni anahtar kelimeler keşfedin" seçeneğine tıklayın 23.
- Anahtar kelimeleri girin: İşletmeniz veya ürününüz ile alakalı anahtar kelimeleri veya web sitenizin URL'sini ekleyin 34.
- Sonuçları inceleyin: Planlayıcı, girdiğiniz kelimelere dayalı olarak ilgili ve popüler anahtar kelimeleri listeleyecektir 2. Bu kelimelerin aylık arama hacmini, rekabet düzeyini ve tahmini tıklama başına maliyetini (CPC) görebilirsiniz 24.
- Filtrelemeler yapın: Anahtar kelimeleri daha hedefli bir şekilde keşfetmek için coğrafi konum, dil ve cihaz türü gibi filtreler uygulayın 24.
- Anahtar kelimeleri seçin: Listeyi inceledikten sonra hedef kitlenizle en ilgili ve en potansiyel anahtar kelimeleri seçin ve bunları reklam gruplarınıza ekleyin 24.
Ayrıca, mevcut anahtar kelimelerinizin performansını görmek için "Mevcut anahtar kelimelerinizi kullanarak tahminler alın" seçeneğini de kullanabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: