Buradasın
Google Ads yönetimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads yönetimi, aşağıdaki adımları içerir:
- Hesap Oluşturma: Google Ads hesabı oluşturulur 34.
- Hedef Belirleme: Kampanya hedefleri (marka bilinirliği, web sitesi trafiği, dönüşümler) tanımlanır 34.
- Hedef Kitle Seçimi: Yaş, cinsiyet, ilgi alanları, cihaz kullanımı ve konum gibi parametreler dikkate alınarak hedef kitle belirlenir 34.
- Anahtar Kelime Araştırması: Sektör ve ürüne uygun anahtar kelimeler seçilir 34.
- Bütçe ve Teklif Stratejileri: Günlük bütçe ve teklif stratejileri belirlenir 34.
- Reklam Metinleri ve Grupları: Net, dikkat çekici ve eyleme geçirici reklam metinleri yazılır ve benzer temaları veya hedefleri paylaşan reklamlar gruplara ayrılır 34.
- Performans Takibi ve Optimizasyon: Kampanya başlatıldıktan sonra tıklama oranı, gösterim sayısı, maliyet-per-tıklama ve dönüşüm oranı gibi metrikler sürekli izlenir 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: