Engelli beden eğitimi, özel gereksinimleri olan öğrencilerin fiziksel aktivitelere katılımını sağlamak için bazı özel düzenlemeler içermelidir. İşte bu düzenlemelerin bazı temel unsurları: 1. Bireysel Eğitim Programı (BEP): Her öğrencinin bireysel ihtiyaçlarına göre özel olarak tasarlanmış bir program hazırlanmalıdır. 2. Adaptasyonlar: Aktiviteler ve ekipmanlar, öğrencinin katılım yeteneğine göre uyarlanmalıdır. 3. Öğretmen Önerileri: Öğretmenler, ebeveynlere ve uzman destek personeline danışmalı, öğrencilerden yapamayacakları etkinlikleri istememeli ve engelli öğrencileri sınıf aktivitelerine dahil etmenin yollarını bulmalıdır. 4. Özel Eğitmenler: Gerekli durumlarda, genel eğitim beden eğitimcisine özel eğitimli bir özel eğitmen eşlik edebilir. Bu düzenlemeler, engelli öğrencilerin beden eğitimi derslerinden başarı sağlayarak yaşam boyu fiziksel aktivitenin temelini oluşturacak şekilde faydalanmalarını sağlar.