Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zoom'da toplantı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Zoom Hesabı Oluşturma: Zoom'un resmi web sitesi üzerinden ücretsiz bir hesap oluşturun 13.
- Uygulamayı İndirme: Masaüstü veya mobil cihazınıza uygun Zoom uygulamasını indirin 13.
- Oturum Açma: İndirdiğiniz Zoom uygulamasını açın ve hesabınıza giriş yapın 1.
- Yeni Toplantı Başlatma: Uygulamayı açtıktan sonra "New Meeting" butonuna tıklayın 14.
- Toplantı Ayarlarını Yapma: Toplantının adını, tarihini, başlama saatini ve diğer ayarları belirleyin 23.
- Toplantı Linki Paylaşma: Toplantıyı başlattığınızda size özel bir toplantı linki oluşturulur, bu linki katılımcılarınızla paylaşarak onları toplantınıza davet edin 12.
- Toplantıyı Başlatma: Planladığınız toplantı zamanı geldiğinde, Zoom uygulamasını açın ve "Meetings" sekmesinden ilgili toplantıyı seçerek "Start" butonu ile toplantınızı başlatın 1.
- Toplantı Sırasında Kontroller: Toplantı esnasında ekranınızın alt kısmında çeşitli kontroller bulunmaktadır, bunlar arasında mikrofonu kapatma/açma, videoyu kapatma/açma, katılımcıları yönetme, ekran paylaşma gibi seçenekler yer alır 14.
- Toplantıyı Sonlandırma: Toplantıyı bitirdiğinizde ekranınızın sağ alt köşesinde bulunan "End Meeting" butonuna tıklayarak toplantınızı sonlandırabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: