• Buradasın

    Zoom toplantıya katılma linki nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Zoom toplantısına katılma linki oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. Zoom uygulamasını açın ve hesabınıza giriş yapın 13.
    2. "Toplantılar" butonuna tıklayın 1.
    3. Davetiyesi oluşturulacak toplantıyı seçin 12.
    4. "Copy Invitation" (Davetiyeyi Kopyala) seçeneğine tıklayın 12.
    5. Kopyalanan davetiyeyi toplantıya dahil olmasını istediğiniz kişilere gönderin 1.
    Ayrıca, planlanmış bir toplantı için Zoom web portalında şu adımları izleyebilirsiniz:
    1. Zoom web portalına giriş yapın 2.
    2. "Toplantılar" sekmesine tıklayın 2.
    3. Başkalarını davet etmek istediğiniz toplantıyı seçin ve **"Davetiyeyi Kopyala"**ya tıklayın 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Zoom'da toplantı şifresi nasıl yapılır?
    Zoom'da toplantı şifresi oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Zoom hesabınıza giriş yapın ve yeni bir toplantı planlayın. 2. Toplantı ayrıntılarını girdikten sonra "Şifre" seçeneğini işaretleyin ve toplantı şifrenizi oluşturun. 3. Toplantıyı davet edin ve şifreyi katılımcılarla paylaşın, böylece toplantıya erişim sağlayabilirler. Ayrıca, Zoom web portalına giriş yaparak profil sayfasındaki "Giriş Yapma Parolası" bölümünden mevcut şifrenizi düzenleyip yeni bir şifre de oluşturabilirsiniz.
    Zoom'da toplantı şifresi nasıl yapılır?
    Zoom toplantıya nasıl katılabilirim?
    Zoom toplantısına katılmanın iki ana yolu vardır: 1. Zoom Uygulaması Üzerinden: Zoom uygulamasını indirip kurduktan sonra, toplantıya katılmak için şu adımları izleyin: Uygulamayı açın ve "Bir Toplantıya Katıl" seçeneğine tıklayın. Toplantı kimliğini (Meeting ID) girin. İsminizi girin. "Katıl" düğmesine tıklayın. Eğer toplantı şifre ile korunuyorsa, toplantı şifresini girin ve "Toplantıya Katıl" butonuna basarak toplantıya erişin. 2. Web Tarayıcısı Üzerinden: Toplantıya katılmak için bir davet bağlantısı aldıysanız, bu bağlantı üzerinden de katılabilirsiniz: Bağlantıya tıklayın ve açılan pencerede "Tarayıcınızdan katılın" seçeneğine tıklayın. Zoom'un mikrofonunuza ve kameranıza erişmesi için gerekli izni verin. Adınızı girerek toplantıya giriş yapın. (İsteğe bağlı) Gelecekteki toplantılar için bu adımları tekrarlamamak üzere "Adımı hatırla" seçeneğini işaretleyin. "Katıl" düğmesine tıklayın.
    Zoom toplantıya nasıl katılabilirim?
    Zoom webinar giriş linki nasıl gönderilir?
    Zoom webinar giriş linki göndermek için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Zoom uygulamasını açın ve hesabınıza giriş yapın. 2. Yeni toplantı oluşturun ve toplantı ayarlarını yapın. 3. Toplantı linkini kopyalayın: Toplantı sırasında veya öncesinde, toplantı kontrollerinde bulunan "Katılımcılar" sekmesine tıklayın ve "Davetiyeyi Kopyala" seçeneğini seçin. 4. Linki paylaşın: Kopyaladığınız linki e-posta, mesaj veya başka bir uygulama aracılığıyla davet edeceğiniz kişilere gönderin. Ayrıca, planlanmış bir toplantı için linki doğrudan Zoom'un web sitesindeki "Toplantılar" bölümünden de kopyalayabilirsiniz.
    Zoom webinar giriş linki nasıl gönderilir?
    Zoom toplantı nasıl oluşturulur?
    Zoom'da toplantı oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Zoom uygulamasına veya web sitesine giriş yapın. Hesabınız yoksa, ücretsiz olarak kaydolabilirsiniz. 2. Yeni toplantı oluşturun. 3. Toplantı ayarlarını yapın. 4. Toplantıyı kaydedin ve linki alın. 5. Toplantıyı paylaşın. Toplantı sırasında ekranınızın alt kısmında çeşitli kontroller bulunmaktadır, bunlar arasında mikrofonu kapatma/açma, videoyu kapatma/açma, katılımcıları yönetme, ekran paylaşma gibi seçenekler yer alır.
    Zoom toplantı nasıl oluşturulur?
    Zoom özelliği nasıl aktif edilir?
    Zoom özelliklerini aktif etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Zoom web portalına giriş yapın. 2. Gezinti menüsünde "Hesap Yönetimi"ne ve ardından "Hesap Ayarları"na tıklayın. 3. Bir grup kullanıcıyı aktif etmek veya devre dışı bırakmak için "Kullanıcı Yönetimi"ne ve ardından "Gruplar"a tıklayın ve listeden bir grup adı seçin. 4. Bireysel kullanıcılar kendi kullanımları için ayarları "Ayarlar" menüsünden etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilir. 5. "AI Companion" sekmesine tıklayın ve özelliklerin yanındaki açma/kapatma düğmelerini kullanarak ayarları yapılandırın. Bazı AI Companion özellikleri, hesap veya grup düzeyinde kilitlenmiş olabilir ve bu nedenle bir yönetici tarafından değiştirilmelidir.
    Zoom özelliği nasıl aktif edilir?
    Toplantı kimliği ile toplantıya katılma nasıl yapılır?
    Toplantı kimliği ile Microsoft Teams toplantısına katılmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Microsoft Teams web sitesine erişin ve toplantı kimliğini girin. 2. Katılma yönteminizi seçin ve gerekli ayarları yapın (örneğin, ses ve video ayarları). 3. Adınızı girin ve "Şimdi katıl" düğmesine tıklayın. Toplantı kimliğini e-posta davetiyesinde bulabilirsiniz.
    Toplantı kimliği ile toplantıya katılma nasıl yapılır?
    Zoom toplantı linki kalıcı nasıl yapılır?
    Zoom'da kalıcı toplantı linki oluşturmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Zoom web portalına giriş yapın. 2. "Meetings" (Toplantılar) sekmesine gidin ve "Schedule a Meeting" (Toplantı Planla) seçeneğini tıklayın. 3. Toplantının detaylarını girin: İsim, tarih, saat, süre ve zaman dilimi gibi gerekli alanları doldurun. 4. "Recurrence" (Tekrar) bölümünün sağındaki aşağı oka tıklayın ve "No Fixed Time" (Sabit Zaman Yok) seçeneğini seçin. 5. "Meeting ID" (Toplantı ID) bölümünün sağındaki varsayılan "Generate Automatically" (Otomatik Oluştur) seçeneğini koruyun. 6. "Save" (Kaydet) düğmesine tıklayın. Toplantı linki, otomatik olarak oluşturulacaktır ve bu linki kopyalayarak veya davet edilecek kişilere göndererek toplantıyı başlatabilirsiniz.
    Zoom toplantı linki kalıcı nasıl yapılır?