Buradasın
Yapay zekâ ile kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yapay zekâ ile kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi, müşteri etkileşimlerinin bireysel tercihlere, davranışlara ve geçmişe göre özelleştirilmesi anlamına gelir 12.
Bu, şu şekillerde sağlanabilir:
- Veri analizi 25. Müşteri verileri, satın alma geçmişi ve çevrimiçi etkileşimler gibi faktörlerle analiz edilerek kişiselleştirilmiş öneriler sunulur 25.
- Gerçek zamanlı öneriler 12. Yapay zekâ, müşteri davranışını analiz ederek anında ürün veya hizmet önerileri sunar 12.
- Proaktif destek 2. Yapay zekâ, potansiyel sorunları önceden tespit ederek müşteri hizmetlerini reaktiften proaktife taşır 2.
- 24/7 destek 45. Yapay zekâ destekli sistemler, günün her saati müşteri desteği sağlar 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: