• Buradasın

    Uyds kaydı nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    UYDS (Ulusal Yapı Denetim Sistemi) kaydı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Arama motoruna uyds.csb.gov.tr yazılarak açılan sayfada sağ üstte yer alan "yds giriş" sekmesinden e-devlet şifresiyle sisteme giriş yapılır 1.
    2. Hesap başvurusu sekmesine tıklanır ve başvuru yapılmak istenen hesap türü (şantiye şefliği, proje müellifliği vb.) seçilir 1.
    3. İstenen bilgiler doldurularak başvuru yapılır 1.
    4. Başvuru onaylandığında, sistem üzerinden alınan "Kullanım Sözleşmesi" ıslak imza ile imzalanır 1.
    5. Dilekçe ekinde kullanım sözleşmesi ve diğer gerekli evraklar (diploma, meslek odası kayıt belgesi, kimlik fotokopisi vb.) ilgili il çevre, şehircilik ve iklim değişikliği müdürlüğüne teslim edilir 14.
    Hesap onay işlemleri, başvuru sahibinin ikametgahının bulunduğu ildeki çevre, şehircilik ve iklim değişikliği il müdürlüğü tarafından yapılır 1. Sistemle ilgili sorunlar için 0 850 644 32 47 numaralı çağrı merkezine danışılabilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    UYDS'ye nasıl giriş yapılır?

    UYDS'ye (Ulusal Yapı Denetim Sistemi) giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Arama motoruna https://yds.csb.gov.tr yazılır ve açılan sayfada sağ üstteki yds giriş sekmesinden e-devlet şifresiyle sisteme giriş yapılır. 2. Açılan ekranda hesap başvurusu sekmesine tıklanır ve başvuru yapılmak istenen hesap türü (şantiye şefliği, proje müellifliği vb.) seçilir. 3. Gerekli bilgiler doldurularak başvuru yapılır. 4. Hesap aktifleşirse sistemi kullanmaya başlanabilir. 5. "Onay bekliyor" durumunda, hesap başvurusu yapılan ekrandan kullanım sözleşmesinin çıktısı alınarak kullanıcı kısmı imzalanır. 6. Dilekçe ekinde kullanım sözleşmesi ve diğer gerekli belgelerle birlikte ilgili il müdürlüğünün evrak kayıt birimine başvuru yapılır. Hesap onay işlemleri, başvuru sahibinin ikametgahının bulunduğu ilin Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından yapılır.

    UYDS belgesi nereden alınır?

    UYDS (Ulusal Yapı Denetim Sistemi) belgesi, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlükleri tarafından onaylanmaktadır. Başvuru adımları: 1. Arama motoruna "yds.csb.gov.tr" yazılarak sisteme giriş yapılır. 2. Hesap başvurusu sekmesine tıklanır ve istenilen bilgiler doldurulur. 3. Başvuru onaylandığında, sistem üzerinden "Kullanım Sözleşmesi" indirilir ve imzalanır. 4. Dilekçe ekinde kullanım sözleşmesi ve diğer gerekli belgelerle il müdürlüğüne başvurulur. Gerekli belgeler: Diploma örneği veya e-devlet üzerinden alınan barkodlu mezun belgesi; Meslek odası kayıt belgesi; Kimlik fotokopisi.

    UYDS nedir?

    UYDS, "Ulusal Yapı Denetim Sistemi"nin kısaltmasıdır. UYDS'nin bazı işlevleri: Yapı işlerinin tüm aşamalarında (projelendirme, ruhsat, yapım) mevzuata uygun denetim sağlar. Laboratuvar test sonuçlarını otomatik olarak sisteme yükler. Saha denetimlerini mobil cihazlarla coğrafi adres doğrulaması yaparak gerçekleştirir. Bakanlık bünyesindeki diğer paydaş kurumlar ile entegrasyon sağlar. UYDS, yapı denetim süreçlerini tek bir merkezde toplayarak daha iyi planlama, uygulama, izleme, denetim ve iyileştirme amaçları taşır.

    UYDS'ye kimler başvurabilir?

    UYDS'ye (Ulusal Yapı Denetim Sistemi) başvuru yapabilecek kişiler şunlardır: Şantiye şefleri. Proje müellifleri. Yardımcı kontrol elemanları ve deney yapan elemanlar. Sisteme kayıt olmak için başvuru sahibinin ikametgahının bulunduğu ilin Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü'nden onay alınması gerekmektedir.

    Uyds.yds.gov.tr nedir?

    Uyds.yds.gov.tr, Ulusal Yapı Denetim Sistemi'nin (UYDS) web sitesi adresidir. UYDS, yapı işlerine yönelik tüm kontrollerin teknolojiden yararlanılarak tek bir merkezde yapılmasını sağlayan bir sistemdir. UYDS'ye, proje müellifi, şantiye şefi ve denetçi olarak kayıt olunabilir.