Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
UYDS (Ulusal Yapı Denetim Sistemi) belgesi, Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerinden alınır 2.
Başvuru süreci şu adımları içerir:
- Online Kayıt: UYDS'nin web sitesi üzerinden kimlik bilgileri ile kayıt olunur 1.
- Dilekçe ile Başvuru: Ön kayıtlar alındıktan sonra, ÇŞ İl Müdürlüğü'ne giderek dilekçe ile başvuru yapılır ve kullanıcı profili oluşturulur 12.
- Gerekli Belgeler: Diploma, oda kayıt belgesi, yapı denetim sistemi kullanım sözleşmesi gibi belgeler teslim edilir 2.
- Onay: Müdürlükten onay alındıktan sonra sistem aktif hale gelir ve belge alınabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: