• Buradasın

    UYDS'ye nasıl giriş yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    UYDS'ye (Ulusal Yapı Denetim Sistemi) giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
    1. Arama motoruna yds.csb.gov.tr yazılır ve açılan sayfada sağ üstteki yds giriş sekmesinden e-devlet şifresiyle sisteme giriş yapılır 12.
    2. Açılan ekranda hesap başvurusu sekmesine tıklanır ve başvuru yapılmak istenen hesap türü (şantiye şefliği, proje müellifliği vb.) seçilir 12.
    3. Gerekli bilgiler doldurularak başvuru yapılır 12.
    4. Hesap aktifleşirse sistemi kullanmaya başlanabilir 12.
    5. "Onay bekliyor" durumunda, hesap başvurusu yapılan ekrandan kullanım sözleşmesinin çıktısı alınarak kullanıcı kısmı imzalanır 12.
    6. Dilekçe ekinde kullanım sözleşmesi ve diğer gerekli belgelerle birlikte ilgili il müdürlüğünün evrak kayıt birimine başvuru yapılır 12.
    Hesap onay işlemleri, başvuru sahibinin ikametgahının bulunduğu ilin Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından yapılır 12. Sistemle ilgili sorunlar için 0 850 644 32 47 numaralı çağrı merkezine danışılabilir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    UYDS'ye kimler başvurabilir?

    UYDS'ye (Ulusal Yapı Denetim Sistemi) başvuru yapabilecek kişiler şunlardır: Şantiye şefleri. Proje müellifleri. Yardımcı kontrol elemanları ve deney yapan elemanlar. Sisteme kayıt olmak için başvuru sahibinin ikametgahının bulunduğu ilin Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü'nden onay alınması gerekmektedir.

    UYDS başvurusu nasıl yapılır?

    UYDS (Ulusal Yapı Denetim Sistemi) başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Arama motoruna uyds.csb.gov.tr yazılarak açılan sayfada sağ üstte yer alan "yds giriş" sekmesinden e-devlet şifresiyle sisteme giriş yapılır. 2. Hesap başvurusu sekmesine tıklanır ve başvuru yapılmak istenen hesap türü (şantiye şefliği, proje müellifliği vb.) seçilir. 3. İstenen bilgiler doldurularak başvuru yapılır. 4. Başvuru sonrası hesap otomatik aktifleşirse sistemi kullanmaya başlanabilir. 5. Başvuru "onay bekliyor" durumuna gelirse, hesap başvurusu yapılan ekrandan kullanım sözleşmesinin çıktısı alınarak kullanıcı yazan kısım imzalanır. 6. Dilekçe ekinde kullanım sözleşmesi ve istenilen diğer evraklar (diploma, meslek odası kayıt belgesi vb.) ilgili il müdürlüğünün evrak kayıt birimine teslim edilir. Hesap onay işlemleri, başvuru sahibinin ikametgahının bulunduğu ilin Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü tarafından yapılır.