Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS), tüketicilerin yaşadığı uyuşmazlıkları çözmek için e-Devlet Kapısı üzerinden kullanılabilir 2.
TÜBİS'i kullanmak için:
- e-Devlet kapısına giriş yapın ve arama motoruna "BTK Tüketici Şikayet" yazın 2.
- "Bilgi Teknoloji ve İletişim Kurumu Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi" seçeneğini seçip "Uygulamaya Git" seçeneğini tıklayın 2.
- Ekranda çıkan "Şikayet Girişi" seçeneğine tıklayın ve firma faaliyet alanı, hizmet sağlayıcı adı, şikayet konusu ve şikayet metnini doldurun 2.
- İddianızı destekleyen belgeleri png, txt, jpeg, jpg, pdf formatında yükleyin (en fazla 5 dosya) 2.
- Tüm bilgileri doğru ve eksiksiz doldurduktan sonra "Şikayet Oluştur" seçeneğine tıklayarak başvuruyu tamamlayın 2.
Başvurunuz elektronik ortamda kayıt altına alınır ve hizmet aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından 10 iş günü içinde yanıtlanır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: