Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Salesforce, dünyanın en popüler bulut tabanlı müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) platformlarından biridir 34.
Salesforce'un temel işlevleri:
- Satış (Sales Cloud) 14. Satış ekiplerinin verimli çalışmasını ve daha fazla satış yapmasını sağlar 4.
- Müşteri hizmetleri (Service Cloud) 14. Müşteri memnuniyetini artırmak için tüm müşteri verilerine anında erişim imkanı sunar 4.
- Pazarlama (Marketing Cloud) 14. Çok kanallı pazarlama kampanyaları oluşturmayı sağlar 4.
- E-ticaret (Commerce Cloud) 4. B2B ve B2C e-ticaret süreçlerini yönetmeyi sağlar 4.
- BT çözümleri 4. Teknolojik altyapıyı optimize etmek ve dijital dönüşüm süreçlerini kolaylaştırmak için idealdir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: