Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Proje personeli ve proje yöneticisi farklı görevlere sahiptir:
Proje Personeli: Proje başlangıcından sonuna kadar süreci planlar, takip eder ve gerekli güncellemeleri yapar 1. Görevleri arasında:
- İletişim ve koordinasyon: Proje paydaşları arasında iletişimi sağlar 12.
- Risk yönetimi: Proje risklerini belirler, analiz eder ve riskleri azaltmak için gerekli adımları atar 1.
- Mali yönetim: Bütçe yönetimi dahil olmak üzere projenin mali yönlerini takip eder ve raporlar 1.
- Proje belgeleri hazırlama: Proje dokümantasyonunu hazırlar, günceller ve arşivler 1.
- Proje sürecinin değerlendirilmesi: Proje sürecini ve sonuçlarını değerlendirir, başarıları ve iyileştirme alanlarını belirler 1.
Proje Yöneticisi: Projenin tamamından sorumludur ve ekip arasındaki koordinasyonu sağlar 2. Görevleri arasında:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: