Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pipedrive CRM, satış süreçlerini yönetmek ve performansı artırmak için çeşitli işlevler sunan bir müşteri ilişkileri yönetim (CRM) aracıdır 12. Başlıca faydaları şunlardır:
- Görsel Satış Boru Hattı: Satış sürecinin farklı aşamalarını görsel olarak izleyerek, her bir anlaşmanın nerede olduğunu ve sonraki adımların neler olduğunu görmeyi sağlar 12.
- Görev Yöneticisi: Anlaşmalarla ilgili görevleri oluşturma, atama ve takip etme imkanı sunar, böylece önemli hiçbir işin kaçırılmaması sağlanır 1.
- Takvim: Randevuları ve toplantıları planlama, görevleri ve randevuları tek bir görünümde izleme imkanı sunar 1.
- Raporlar ve Analitik: İlerlemeyi izlemek ve iyileştirme alanlarını belirlemek için çeşitli raporlar ve analitik araçlar sağlar 12.
- Üçüncü Taraf Entegrasyonları: E-posta ve diğer CRM sistemleri gibi 400'den fazla araçla entegrasyon imkanı sunar 12.
Pipedrive, özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler için satış süreçlerini optimize etmede etkili bir araçtır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: