Buradasın
MCC Call Center ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş yaptığı alanlar şunlardır:
- Müşteri hizmetleri: Müşterilerin sorularını yanıtlamak, bilgi sağlamak ve yardımcı olmak 25.
- Teknik destek: Ürün veya hizmetlerle ilgili teknik sorunları gidermek 25.
- Satış ve pazarlama: Mevcut müşterilere ek ürün veya hizmetler satmak, potansiyel müşterilere ulaşmak ve pazarlama kampanyaları yürütmek 25.
- Şikayet yönetimi: Müşteri şikayetlerini değerlendirmek ve çözüm bulmak 25.
- Randevu yönetimi: Müşteriler için randevu ayarlamak ve değişiklikleri yönetmek 25.
Ayrıca, esnek fiyatlandırma planları sunarak, her büyüklükteki işletmeye hizmet vermektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: