Buradasın
LUCA personel çalışma raporu nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LUCA'da personel çalışma raporu almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Personel Rapor Ekranı: "Personel" menüsünden "Personel Rapor" ekranına giriş yapılır 13.
- "Personel Analiz" Raporu: Ekranın altında yer alan "Personel Analiz" butonu ile yeni bir ekran açılır 1.
- Personel Seçimi: Personel listesinden bir veya birden fazla personel seçilir ve "Rapor" butonu ile üçüncü ekrana geçilir 1.
- Bordro Bilgileri: Seçilen personel için aylara göre hesaplanmış bordro bilgileri görüntülenir 1.
- "Ücret Rapor" Butonu: Bordro bilgilerinin rapor olarak alınması için "Ücret Rapor" butonu kullanılır 1.
- Şirket, İşyeri ve Bölüm Seçimi: Açılan dördüncü ekranda "Şirket", "İşyeri" ve "Bölüm" seçimleri yapılarak rapor alınır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: